سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

رفت و آمد وزرا به شهرستان‌ها تشریفاتی نباشد/ مردم خواستار اجرای عدالت در کشورند

امام جمعه اردستان گفت: دعوت از وزرا و مشاهده مشکلات از نزدیک توسط آنان کار ارزشمندی است اما این رفت و آمدها نباید تشریفاتی باشد بلکه باید مردم نتایج و ثمرات آن را به عینه ببینند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: مسایل پیش آمده معیشتی در کشور دغدغه همه افراد جامعه است که باید سریع برطرف شود.

وی افزود: وقتی یک شمر زمانه ای به نام ترامپ با لشکریانی از هتاک ها می خواهند ایران را از پای در آورند و افرادی هم هستند که از این بازار آشوب استفاده های نا به جا می برند دیگر زمان مطلوب نیست.

امام جمعه اردستان گفت: مقام معظم رهبری با دعوت از هیئت دولت و تشکیل جلسه در خصوص مسائل پیش آمده راهکار را داده اند که بارها گفته ایم که اگر سخنان مقام معظم رهبری اجرا شود از مشکلات عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه هر سه قوه باید محکم روبروی مشکلات بایستند و همه با هم کمک کنند، تصریح کرد: همه باید هوشیار باشیم و جنگ احزابی را که عده ای به راه انداخته اند با آن مقابله کنیم.

وی تاکید کرد: هر روز شاهد هستیم که ترامپ با اعیادی خود دست به دامن کشورهای منطقه و اروپا شده که راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: برخورد با متخلفان در حد لازم و کارآمد انجام شود و قوه قضایی قاطع وارد عمل شود و مردم منتظر هستند تا ببینند فردی که دو تن سکه جمع آوری کرده با آنچه کار می کنند و مردم خواستار اجرای عدالت در کشور هستند و هر حرکتی که مردم را امیدوارکند به نفع کشور و نظام است.

خطیب جمعه اردستان  با اشاره به کشفیاتی که منطقه انتظامی اردستان داشته تصریح کرد: کشفیات اخیر منطقه انتظامی مردم را نسبت به امنیت موجود امیدوار کرده است.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به دعوت از وزرا و مشاهده مشکلات از نزدیک توسط آنان را کار بسیار ارزشمندی دانست و افزود: این رفت و آمدها تشریفاتی نباشد و مردم نتایج و ثمرات آن را به عینه احساس کنند.

امام جمعه اردستان همچنین با تشکر از افرادی که در راستای بهسازی و ساماندهی خدمات شهری تلاش می کنند افزود: پروژه  بازآفرینی مسجد جامع اردستان که یک وجه ملی دارد به وضعیت خوبی تبدیل نشده که همه مردم ناراحت هستند و خواستار جمع کردن مسئله هستند و سعی کنید شیرینی خدمات به تلخی تبدیل نشود.

انتهای پیام / کد خبر30551

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار