سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رییس اداره دارایی شهرستان اردستان خبر داد؛

افزایش ۱۰۲ درصدی اظهارنامه‌های مالیاتی در اردستان/ در اردستان فرار مالیاتی وجود ندارد

رییس اداره دارایی شهرستان اردستان گفت: دو هزار و ۳۰۶ مورد اظهارنامه مالیاتی در اردستان دریافت شد که ۱۰۵ مورد آن مربوط به شرکت ها بوده است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ محمد صادقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت ها و املاک تا ۳۱ تیر ماه باید اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه می کردند که نسبت به سال گذشته ۱۰۲ درصد افزایش ارائه اظهار نامه مالیاتی داشته ایم.

وی افزود: ۵۲ درصد از مالیات ها خود اظهاری بوده که یا بخشیده شده اند و یا با پنج درصد افزایش نسبت به سال قبل مالیات خود را پرداخت کرده اند.

رییس اداره دارایی شهرستان اردستان گفت: در اردستان با توجه به محیط کوچک و اینکه همه شرکت ها و کارخانجات تحت کنترل هستند فرار مالیاتی وجود ندارد.

صادقی با بیان اینکه دو هزار و ۳۰۶ مورد اظهارنامه مالیاتی دریافت شده که ۱۰۵ مورد مربوط به شرکت ها بوده است، تصریح کرد: این اداره در آخرین روزهای تیرماه پذیرای خیل شرکت ها و کارخانجات بود.

وی تاکید کرد: در خصوص دریافت مالیات ۷۰ درصد سهمیه ابلاغی وصول شده است و نسبت به سال قبل چهار درصد افزایش داشته ایم که بیشترین دریافتی ها مربوط به ارث و ملک بوده است.

انتهای پیام / کد خبر30556

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار