پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
وزیر ورزش و جوانان در اردستان مطرح کرد؛

اتمام طرح‌های نیمه کاره ورزشی در سال های ۹۷ و ۹۸/ می خواهیم آقایی خود را در فوتبال آسیا بعد از چهل سال نشان بدهیم

وزیر ورزش و جوانان، گفت: امیدواریم پروژه های نیمه کاره را در سال های ۹۷ و ۹۸ به اتمام برسانیم آن هم با استفاده از منابع استانی و ملی و عزم و اراده ای که در بین مسئولان بخش های مختلف دولتی، کشوری و استانی وجود دارد.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ وزیر ورزش عصر امروز در سفر به شهرستان اردستان از مجموعه های ورزشی در حال ساخت و نیمه کاره شهرهای مهاباد، زواره و اردستان بازدید کرد و پس از آن در جمع روسای ورزشی شهرستان در سالن شهید مفتح حضور یافت.

مسعود سلطانی فر در این نشست صمیمی با ورزشکاران اردستانی اظهار کرد: در سفر به شهرستان های نطنز و اردستان و شهرهای تابعه آن از پروژه های نیمه کاره  و در دست احداث بازدید کردیم که تعدادی از آنها هم در حال بهره برداری است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های نیمه کاره خوب بوده اگر چه بعضی از آنها از ۱۰ سال پیش آغاز شده و در دو سال گذشته کمی کار پیشرفت کرده که امیدواریم این پروژه ها را در سال های ۹۷ و ۹۸ به اتمام برسانیم آن هم با استفاده از منابع استانی و ملی و عزم و اراده ای که در بین مسئولان بخش های مختلف دولتی، کشوری و استانی وجود دارد.

وی افزود: در بخش نگهداری این دو شهرستان سرانه فضای خوبی دارند اما مشکلاتی در بخش تعمیرات و بازسازی دارند که باید این مشکلات برطرف گردد.

سلطانی فر با بیان اینکه در دهه فجر امسال پروژه های بزرگ ورزشی را که از ۲۰ سال پیش شروع شده به بهره برداری خواهیم رساند، تصریح کرد: تعداد قابل توجه ای از این پروژه ها شامل استادیوم ۱۵ هزار نفری در زنجان و ارومیه، پیست دوچرخه سواری در کرمان و رشت، سالن سرپوشیده در اردبیل و تعدادی استادیوم پنج هزار نفری در شهرهای مختلف کشور است.

وی تاکید کرد: سعی کرده ایم از هفته دولت در هر هفته یک مورد را افتتاح کنیم و بتوانیم از این پروژه ها در جهت گسترش ورزش همگانی و قهرمانی استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته قرار شده تا پایان دولت دوازدهم حدود ۱۰ سالن پنج تا شش هزار نفری که در کشور نیمه کاره مانده، سه مورد پیست دوچرخه سواری در حال ساخت، سه سالن سر پوشیده دو و میدانی، تعدادی استخر و باقیمانده استادیوم های ۱۵ هزار نفری و پنج هزار نفری تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: بر روی منابع خیلی وقت گذاشته شده تا تیم های اجرایی بتوانند نظارت داشته باشند و اجرای طرح ها را سرعت بدهند.

وی با بیان اینکه امسال سال پر رویدادی است، گفت: اولین رویداد آن جام جهانی بود که با دلاوری تیم ایران آبرومندانه به پایان رسید و در دهه سوم مرداد بازی های آسیایی جاکارتا و پارا آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم.

سلطانی فر یادآوری کرد: از رویدادهای مهم سال ۹۷ برای کشور المپیک جوانان در مهرماه و نیز رویداد مسابقات فوتبال آسیایی است تا بتوانیم بعد از چهل سال آقایی خود را در فوتبال آسیا نشان بدهیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: سمن های مردم نهاد در دولت یازدهم کمتر از ۱۰۰ مورد بود که تا کنون به دو هزار مورد رسیده و می توانیم از آن در خصوص توانمند سازی برای کمک به دولت و توسعه ورزش استفاده کنیم.

انتهای پیام / کد خبر30619

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار