سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

انجمن خیریه دانش‌آموزی امام حسن مجتبی(ع) اردستان تشکیل شد/ یاری دانش‌آموزان مستعد نیازمند توسط این انجمن

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان، گفت: انجمن خیریه امام حسن مجتبی(ع) اردستان برای یاری به دانش آموزان مستعد نیازمند اردستانی راه اندازی شد.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: انجمن خیریه امام حسن مجتبی(ع) برای یاری به دانش آموزان مستعد نیازمند اردستانی راه اندازی شد.

وی افزود: فرهنگیان اردستانی با ثبت نام در این انجمن به یاری دانش آموزان نیازمند پرداخته و در همین رابطه جلسه ای با دعوت از خیران و نیک اندیشان شهرستان برگزار و هیئت مدیره انجمن مشخص شد تا و از اهداف تأسیس این انجمن مطلع شوند.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان گفت: تأسیس این انجمن با توجه به شرایط کنونی جامعه و توجه به اینکه یکی از عوامل افت تحصیلی دانش آموزان در مناطق کمتر توسعه یافته کشور وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده ها است، شکل گرفت.

شفیعی با اشاره به خانواده هایی که از توانایی مادی کمی برخوردار بوده و قادر نیستند اغلب امکانات و نیاز های آموزشی و تحصیلی فرزندان خود را مهیا کنند، تصریح کرد: این ضعف موجب تأثیر منفی روحی، جسمی و روانی بر دانش آموزان خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به سفارش دین مبین اسلام و وظایف مسلمانان نسبت به یکدیگر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اقدام به تأسیس این انجمن کرده است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: توجه به عزت نفس دانش آموزان مهم و اساسی است و شناسایی دانش آموزان مستعد نیازمند را از مدیران مدارس و معتمدان خواستاریم.

شفیعی تصریح کرد: ملاک کار در این عرصه رضایت و خشنودی خداوند بوده و انجمن خیریه دانش آموزی امام حسن(ع) اردستان با بهره گیری از همه ظرفیت ها تلاش خواهد کرد تا به نحوی شایسته و با حفظ کرامت انسان ها حمایت های لازم را از دانش آموزان مستعد نیازمند داشته باشد.

انتهای پیام / کد خبر30644

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار