سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان در اجرای برنامه ها فرا جناحی عمل می کند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان، گفت: این شورا توانسته در اجرای برنامه ها بصورت فراجناحی عمل کند و در اجرای برنامه ها توانسته از وابستگی به جناخ خاصی پرهیز کند.

به گزارش صبح اردستان، محسن زائری در گفت و گو با  صاحب نیوز؛ بمناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این نهاد عمومی، غیر دولتی وظیفه ساماندهی و مدیربت برگزاری مراسم های ملی، عمومی و رسمی کشور را بر عهده دارد.

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت نهادهای فرهنگی و مردمی شهرستان بر اساس اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات در دستور کارجدی این شورا قرار دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان گفت: این شورا توانسته در اجرای برنامه ها بصورت فراجناحی عمل کند و در اجرای برنامه ها توانسته از وابستگی به جناخ خاصی پرهیز کند.

زائری با بیان اینکه شرح وظایف شورا سیاستگزاری، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبری در برگزاری مراسم و مناسبت های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی است، تصریح کرد: فرمانداری، بخشداریها، امامان جمعه، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، اداره های تبلیغات اسلامی، اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی و جمعیت هلال احمر عضو این شورا هستند.

وی تاکید کرد: شهرداریها، اوقاف و امور خیریه، صنعت، معدن و تجارت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد، کانون پرورش فکری کودکان و نو جوانان، امور بانوان، آموزش و پرورش و دانشگاهها نیز در این شورا عضویت داشته و با این شورا همکاری لازم را دارند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: هرساله بالغ بر ۱۳ مراسم بمناسبت های ملی، مذهبی و سیاسی هم چون دوازده فروردین، ۱۴ و ۱۵ خرداد، هفتم تیر، هشتم  و ۱۷ شهریور، ۱۳ آبان، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، روز جهانی قدس، عید سعید فطر، نیمه شعبان، دهه فجر، ۲۲ بهمن و سایر مراسم های غیر مترقبه و ماموریت هایی که از طریق رهبر فرزانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی متناسب با وظیفه این نهاد به آن محول شود بر گزار می کند.

انتهای پیام / کد خبر30654

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار