سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

پیشنهاد ترامپ، عوام فریبی است

امام جمعه اردستان با بیان اینکه در چند روز اخیر خبر پیشنهاد مذاکره ترامپ به سران ایران در جامعه رد و بدل می شود، اظهار کرد: این سیاست چماق و هویج غربی ها است که همیشه وجود داشته و نوعی عوام فریبی برای افکار عمومی است.

به گزارش صبح اردستان،حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان با بیان اینکه ۱۴ مرداد، روز حقوق بشر اسلامی نامگذاری شده است، اظهار کرد: این روز توسط سران کشورهای اسلامی نامگذاری شده است و برنامه جامعی ندارد.

وی افزود: ما معتقدیم انسان کرامت ذاتی دارد و حقی دارد که جامعه باید از حقوق اسلام دیرپای محمدی برخوردار شود و نیاز به حقوق بشر غربی نیست.

امام جمعه اردستان گفت: ۱۵ و ۱۸ مرداد مصادف شده با بمباران شهرهای ژاپن توسط آمریکایی که بیش از ۲۲۰ هزار نفر انسان بی گناه کشته شدند و نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی را شاهد بودیم.

حجت الاسلام دهشیری گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبر آمریکایی ها خود ناقض حقوق بشر هستند،اما از حقوق بشر، دم می زنند.

وی تاکید کرد: در چند روز اخیر خبر پیشنهاد مذاکره ترامپ به سران ایران در جامعه رد و بدل می شود که این سیاست چماق و هویج غربی ها است که همیشه وجود داشته و نوعی عوام فریبی برای افکار عمومی است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: ترامپ با وجود این صحبت ها قصد دارد تا فشار روانی را بر مردم ایران وارد کرده و موجب اختلاف بین رجل سیاسی کشور شود.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: آمریکایی ها خود زیر تمام معاهدات زدند آنوقت می گویند بیایید مذاکره کنیم و آنها نشان دادند که دروغ می گویند.

حجت الاسلام دهشیری یادآوری کرد: تصمیم گیران بر سیاست های کلی نظام که نظر مقام معظم رهبری هم خواهد بود نسبت به این پیشنهادها پاسخ خواهند داد.

امام جمعه اردستان اقتصادی که با چند نفر متلاطم شود پایان نخواهد داشت و باید به عنوان مطالبه مردم مسئولان گوش شنوا داشته تا این آشوب ها فروکش کند و افرادی هستند که در این زمان ها موج سواتری می کنند که صفشان از مطالبه گری جداست.

وی با اشاره به شهادت شهید صارمی روز خبرنگار را تبریک گفت و از زحمات مسئولانی که فعالیت های اقتصادی و فرهنگی انجام داده و در حال فعالیت هستند، تشکر کرد.

حجت الاسلام دهشیری افزود: این که می گوییم آمد و رفت وزرا تشریفاتی نباشد این است که مسئولان مربوطه پیگیره وعده و وعیدها باشند تا مردم ثمره آن را ببینند.

انتهای پیام / کد خبر30658

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار