سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

خبرنگاران با قلم و هنر متفکرانه خود به بررسی مشکلات جامعه بپردازند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان، گفت: ۱۷ مرداد یادآور شهادت شهید صارمی است که خبرنگاران باید با الگو گیری از این شهید بزرگوار و با اتکا به خداوند منان و با قلم و هنر متفکرانه خود به بررسی مسائل، مشکل‌ها و نارسایی‌های جامعه بپردازند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ فضل الله بصیرت پیش از ظهر امروز بمناسبت روز خبرنگاردر نشست خبری با خبرنگاران در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان، اظهار کرد: خبرنگاران تلاشگران عرصه خبر هستند که در سرما و گرما این ماموریت را به خوبی انجام می دهند.

وی افزود: ۱۷ مرداد یادآور شهادت شهید صارمی است که خبرنگاران باید با الگو گیری از این شهید بزرگوار و با اتکا به خداوند منان و با قلم و هنر متفکرانه خود به بررسی مسائل، مشکل‌ها و نارسایی‌های جامعه بپردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: هر چند خبرنگاری شغلی پر خطر محسوب می شود، اما بی شک در خصوص عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه کوتاهی نکرده اند.

بصیرت با بیان اینکه این اداره ضمن برگزاری جشنی ازخبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تجلیل خواهد کرد: تصریح کرد: در این مراسم خبرنگار برتر نیز معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: انتخاب خبرنگار برتر دارای گزینه ها و معیارهایی است که در سالهای بعد توسط هیئت نظارت وخود خبرنگاران انتخاب خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: میثاق با شهدای گمنام، دیدار با امام جمعه و دیدار از خانواده شهید خبرنگار جمهوری اسلامی ایران شهید احمد عسکری از اهم برنامه های روز خبرنگار در اردستان خواهد بود.

بصیرت تصریح کرد: خبرنگاران همیشه حامی ارزشهای والای انسانی بوده و در تمام مراسمهای تلخ و شیربن در کنار مردم حضوری فعال دارند.

وی همچنین اعلام کرد: فعالیت خبری خبرنگاران برای مردم تثبیت شده است، لذا باید خبرنگاران برای حفظ جایگاه خبری خود بیشتر تلاش کنند.

در پایان مقرر شد بیانیه ای از سوی خبرنگاران آماده شده و در جشن تجلیل از خبرنگاران قرائت شود.

انتهای پیام / کد خبر30681

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار