سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

اعزام ۹ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان اردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان، گفت: ۹ گروه جهادی و ۱۵۰ نفر روز کار از سوی سپاه اردستان با هدف محرومیت زدایی و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی و اقتصاد مقاومتی به روستاها اعزام شدند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ سرهنگ حسن فخرل پیش از ظهر امروز در مراسم ارائه خدمات تیم پزشکی جهادی حوزه امام علی(ع) اردستان در روستای کچو مثقال اظهار کرد: حوزه های مقاومت بسیج سپاه اردستان با ۹ گروه جهادی و ۱۵۰ نفر روز کار و با هدف محرومیت زدایی و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی و اقتصاد مقاومتی و طرح همگام با کشاورز به روستاهای کم برخوردار، فعالیت خود را در روستا های شهرستان تا ۱۵ شهریور ادامه خواهند داد.

وی افزود: اردوی جهادی گروه شهید کریمی حوزه امام علی (ع) با موضوعات فرهنگی، آموزشی، پزشکی و عمران با محوریت دهستان روستاهای هندو آباد، سرابه و ونین برگزار می شود که هفت روز ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: برنامه های فرهنگی شامل غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و شبی با شهدا انجام می شود که در آن برنامه های سخنرانی و مداحی دیده شده است.

فخرل با بیان اینکه در موضوع آموزشی، برگزاری کلاس های تقویتی در رده های سنی مختلف برگزار می شود، تصریح کرد: دروس تقویتی برای کلیه سنین و مقطع دبیرستان همچون ریاضی، زبان، فیزیک و شیمی تدریس خواهد شد.

وی تاکید کرد: در موضوع پزشکی در دو محل هندو آباد و کچو مثقال تیم پزشکی حضور دارد و رایگان مردم را ویزیت می کنند و حتی تعدادی بیمار که توان حضور نداشته اند پزشک بر سر بالین آنها حاضر شده و آنها را طبابت کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: مسائل عمرانی همچون جدول گذاری، بلوک فرش پیاده رو، رنگ آمیزی بلوک های پارک و بازسازی خانه های تحت پوشش بهزیستی و کمیته انجام می شود.

سرهنگ فخرل تصریح کرد: طرح عمرانی و موضوعات مختلف جهادی طرح پنج ساله بوده که نیروهای بسیجی جهادی با حضور در روستاهای محروم نسبت به آبادانی آن تلاش خواهند کرد.

وی همچنین یادآور شد: برای شادی و نشاط جوانان برنامه های ورزشی همچون مسابقات تفنگ بادی، دارت و طناب کشی برای جوانان برگزار و جوائزی اهداء خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان یادآوری کرد: در موضوعات اقتصاد مقاومتی و علمی کردن طرح های کشاورزی در سطح روستاها و معرفی کشاورزان نمونه از طرف جهاد کشاورزی و سوق دادن برای اصلاح طرح های کشاورزی اقداماتی انجام می شود.

انتهای پیام / کد خبر30727

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار