سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی:

مهمترین مشکل موجود، موضوع عدم اشتغال است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: تنها مشکلی که امروز وجود دارد موضوع اشتغال است که در آن زمان جمعیت ۳۵ میلیون نفر بوده و الان ۸۵ میلیون نفر و این مقدار توقعی که ایجاد شده به جهت وجود تحصیلات بالا و تولید علم است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه دوشنبه در نشست خبری در محل دفتر نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخورد با مفاسد یک قوانین همیشگی دارد و یک رویکرد مقطعی که رویکرد ملی بشود نیاز بود تا رئیس قوه قضائیه دستور ویژه ای از مقام معظم رهبری دریافت کنند و یک هم گرایی بین مسئولان برای مبارزه با مفاسد اجتماعی بوجود بیاید.

وی افزود: طرحی هم در مجلس گذرانده شده و به تصویب رسیده که اسامی مفسدان اقتصادی دیگر به حروف گفته نشود و واضح برای مردم اعلام شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نیاز مبرم مردم اردستان به وجود ایستگاه دریافت خون از سازمان انتقال خون درخواست می کنیم تا یک پایگاه سیار خون در اردستان ایجاد شود.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه حضور وزرا در شهرستان اردستان هر کدام برای جهتی بوده است، تصریح کرد: هر وزیری کمکی کرده که در سفر وزیر بهداشت برای یک سری امکانات همچون دستگاه سی تی اسکن زواره تسریع شده است.

وی تاکید کرد: حضور وزیر مخابرات در دوره قبل حدود شش میلیارد تومان بودجه برای مخابرات شهرستان تخصیص داده اند که می توان ریز آن را در اختیار رسانه ها قرار داد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سفر وزیر ورزش به شهرستان پنج میلیارد تومان درخواست شده است که دستور آن خواهد آمد و اولین نتایج آن موافقت پنج قطعه چمن مصنوعی در پنج روستا داده شده و مبلغ پنج میلیارد ریال هم برای استخر زواره در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد اعلام کرد: ساخت زمینهای چمن  مصنوعی فوتبال در روستاها یک نهضتی است که هنوز شروع نشده و فقط یک استارت خورده که نتایج خوبی خواهد داشت و دهستانهایی که جمعیت بیشتری داشته باشند در اولویت هستند.

وی در خصوص سرکشی از روستاها و برگزاری جلسات تجمیعی در مرکز دهستانها افزود:  مطالباتی بوده که خود دهیاران داشته، لذا مشکلات آنها هم شنیده شده تا پیگیری شود و بخشداری ها باید پیگیر شده و نتایج آنها را اطلاع رسانی کنند و مشکلات را احصاء نمایند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص خدمات چهل ساله انقلاب گفت: از نظر فرهنگی حضور مردم در مسائل اجتماعی انقلاب خیلی کمک کرده هم از نظر خدمات اجتماعی انقلاب کمک خیلی خوبی بوده است و در همه مسائلی که نگاه می کنید پیشرفت داشته است.

وی تنها مشکلی که امروز وجود دارد را موضوع اشتغال نام برد هر چند ان زمان جمعیت ۳۵ میلیون نفر بوده و الان ۸۵ میلیون نفر و این مقدار توقعی که ایجاد شده به جهت وجود تحصیلات بالا و ایجاد علم است.

عدم نتیجه گیری سوال اول از رئیس جمهور مانع امضاء سوال دوم شد

حجت الاسلام طباطبایی نژاد اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اردستان رشته پرستاری داشته که در صورت برگرداندن این رشته،  دانشگاه یک نفسی می کشد چون الان دانشگاه در حال نفس زدن است و از وزیر علوم و بهداشت دستوری برای این کار گرفته شده است که باید نظر نهایی برسد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی عملکرد مجمع نمایندگان استان را به زعم همه نمایندگان مجلس مثبت ارزیابی کرد و گفت در این دوره نمایندگان اصفهان همگرا تر بوده و با برگزاری جلسات مختلف با حضور استاندار نتایج تأثیر گذاری داشته و در مجلس هم تأثیر گذار بوده است.

وی در خصوص امضاء نکردن طومار سوال از رئیس جمهور گفت: ما در حین سوال اول از رئیس جمهور بودیم که هنوز آن نتیجه نداده بود و دست و پنجه نرم می کردیم که رئیس جمهور را به صحن مجلس بیاوریم که موضوع سوال دیگر در خصوص برجام مطرح شد که با توجه به نتیجه نگرفتن سوال اول امضاء نکردیم، یعنی همزمان دو سوال را قبول نداشتم و معتقدم سوال از رئیس جمهور تضعیف دولت نیست چون دولت خود ضعیف هست.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد افزود: سوالاتی که دراین خصوص مطرح شده سوالات درستی بوده و اگر من هم بودم امضاء می کردم و مردم مطالبه دارند و باید جواب مجلس را رئیس جمهور بدهد چون مجلس نماینده مردم است و شما دارید جواب مردم را می د هید و نمی دانم چرا از پاسخ به مجلس کوتاهی می کند و آن را کسر شأن می دانند و رئیس جمهور باید بیشتر با مجلس ارتباط داشته باشد.

انتهای پیام / کد خبر30740

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار