یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

احتکار کار آمریکا صفتان است

امام جمعه اردستان، گفت: احتکار دیگر کار آمریکا نیست بلکه کار آمریکا صفتان بوده که دست به چنین عملی می زنند و باید محکم با آنان برخورد شود تا مردم نتایج آن را ببینند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: بعد از اوضاع نابسامان اقتصادی که گذشت مقام معظم رهبری در جمع مردم مطالب خوبی را بیان کردند و گفتند مردم مشکلات را لمس می کنند.

وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری اعلام کردند: مشکلات اقتصادی کشور ریشه بیرونی نداشته بلکه ریشه درونی دارد و به بی تدبیری بعضی از مسئولان امر بر می گردد.

امام جمعه اردستان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند ما در جامعه بن بست نداشته و نداریم و با توجه به بد عهدی های آمریکا با آنها مذاکره نخواهیم کرد.

ححت الاسلام دهشیری با بیان اینکه جنگی وجود نخواهد داشت و اگر تعرضی بر علیه کشور صورت گیرد محکم جلوی آن خواهیم ایستاد، تصریح کرد: این اقتدار نظامی ماست که بعضی ها بخواهند طمع کنند و حمله ای را انجام دهند.

وی تاکید کرد: فساد اژدهای هفت سر است و باید با آنان  برخورد کرد و انشالله شاهد سرعت گیری این امر توسط قوه قضائیه باشیم.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: احتکار دیگر کار آمریکا نیست بلکه کار آمریکا صفتان بوده که دست به چنین عملی می زنند و باید محکم با آنان برخورد شود تا مردم نتایج آن را ببینند.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: روزعرفه روز نیایش نامگذاری شده و هرجا که باشیم به نیت عرفه دعا خواهیم خواتد ودر روز عید قربان نماز قربان را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام / کد خبر30791

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار