سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان:

مشکل صدور اسناد شهرک امام حسن(ع) اردستان بعد از ۱۰ سال برطرف شد

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: با پیگیری نماینده مجلس و مساعدت مدیر کل اداره ثبت اسناد املاک استان به ادارات شهرستان تکلیف شد و مشکل ۱۰ ساله صدور اسناد شهرک امام حسن(ع) برطرف شد.

به گزارش صبح اردستان، مجتبی پورشفیع در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: اسناد تفکیکی قطعات باقیمانده شهرک امام حسن(ع) که از سال ۸۶ تاکنون به دلیل عدم تثبیت مرز ثبتی دولت و تداخل با حدود زارعان و مالکان و اعتراضاتی که روی  موضوع حد جنوبی بود و بلاتکلیف مانده بود صادر خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری نماینده مجلس و مساعدت مدیر کل اداره ثبت اسناد املاک استان به ادارات شهرستان تکلیف شد این مشکل بعد از ۱۰ سال برطرف شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: صورت جلسات تفکیکی تنظیم شد و اسناد تفکیکی در حال صدور است که به محض صدور اسناد، انتقال اسناد به نام شهرداری اردستان انجام می شود.

پورشفیع با بیان اینکه متقاضیان و مردمی که ذینفع این اسناد هستند می توانند با مراجعه به شهرداری نسبت به اخذ اسنادشان موضوع را دنبال کنند، تصریح کرد: تعداد کل اسناد تفکیکی شهرک امام حسن بیش از ۹۰۰ پلاک است.

وی تاکید کرد: ۷۰۰ مورد از این پلاک ها که مشکل ثبتی نداشته است اسناد تفکیکی آن تهیه و صادر شده و با درخواست متقاضیان و مراجعه آنها به شهرداری از طرف اداره کل شهرسازی به دوستان منتقل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان خاطرنشان کرد: اسناد باقیمانده که ۲۵۰ قطعه بوده است و مشکل ثبتی داشته مشکلشان برطرف شده و ۱۰۳ قطعه از این مقدار اسناد ثبتی آن در حال صدور و انتقال است و بخش دیگری از آن طبق قوانین زمین شهری، موضوعات آن دنبال می شود تا در چند ماه آینده مشکلشان برطرف شود.

انتهای پیام / کد خبر30822

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار