سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

۳۳ طرح بالغ بر ۱۹۰میلیارد ریال در اردستان کلنگ زنی و افتتاح می شود

فرماندار اردستان، گفت: طرح های عمرانی هفته دولت در سطح شهرستان در قالب ۳۳ طرح و قریب به ۱۹۰میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حمید رضا تأملی عصر امروز در نشست خبری بمناسبت هفته دولت در فرمانداری اردستان اظهار کرد: در هفته دولت خدمات دولت در طول یکسال گذشته با مردم مطرح می شود.

وی افزود: برنامه های هفته دولت در دو بخش فرهنگی و عمرانی به عنوان بهترین گزینه ها افتتاح یا انجام می شود.

فرماندار اردستان گفت: طرح های عمرانی در سطح شهرستان در قالب ۳۳ طرح و قریب به ۱۹۰میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می شود.

تأملی با بیان اینکه طرح ها در قالب دستگاه های دولتی همچون آموزش و پرورش، شهرداری اردستان، آب و فاضلاب، بخشداری ها، امور برق، شبکه دامپزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و شبکه بهداشت و درمان خواهد بود، تصریح کرد: تعدادی از طرح ها در قالب کلنگ زنی و تعدادی هم افتتاح می شود.

وی تاکید کرد: پنج طرح شاخص با حضور مسئولان استانی و یک شخصیت ملی در هفته دولت کلنگ زنی می شود که می توان ساختمان کلانتری زواره، کلنگ زنی احداث جاده زواره به تلک آباد، کلنگ زنی احداث جاده سیانک به شهراب، ساختمان تبلیغات اسلامی اردستان و کلنگ زنی گردشگری آونگ در مهاباد را نام برد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح های هفته دولت شهرستان نسبت به سال گذشته رشد داشته، افزود: اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی شهرداری ها، خیران و بخش خصوصی بوده است.

تأملی تصریح کرد: با توجه به تقارن هفته دولت با دهه ولایت جشن برای کارکنان دولت، برگزاری شورای اداری، انتخاب مدیران نمونه و سخنرانی در نمازجمعه از برنامه های شاخص فرهنگی در این هفته خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر30836

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار