سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه موقت اردستان:

بخشی از گرانی و نابسامانی‌های اخیر به ناکارآمدی دولت بر می‌گردد

امام جمعه موقت اردستان گفت: بخشی از این اعمال گرانی و نابسامانی اقتصادی به ناکارآمدی دولت بر می گردد همچنین قوه قضایی لازم است بدون مماشات همت کرده و با محتکران برخورد کند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز عید قربان در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: امروز روزی است که مستمندان باید فقرا را سیر کنند و هرکس تمکن مالی داشته باشد در این راه کوتاهی نکند.

وی افزود: کسی که در راه عشق خدا می خواهد قرار بگیرد باید دلبستگی ها را کنار بگذارد و امروز برای اینکار قرار داده شده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه خیر آخرت و دنیای ما در رضایت خداوند است، تصریح کرد: بعضی از مشکلاتمان نتایج عملکرد خودمان بوده که در آیه قرآن هم به آن اشاره شده است.

وی تاکید کرد: اگر در برنامه های های اجتماعی و فردی تقوی وجود داشته باشد صلاح خداوند هم در آن خواهد بود.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: بعضی ها برای ضربه زدن به کشور احتکارهایی انجام می دهند که شاهد کشف بعضی از آنها هستیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: بخشی از این اعمال گرانی و نابسامانی اقتصادی به ناکارآمدی دولت بر می گردد همچنین قوه قضایی لازم است بدون مماشات همت کرده و با محتکران برخورد کند.

وی با تاکید بر اینکه باید در قضاوت ها تقوی و انصاف را از دست ندهیم و بدون سند قضاوت نکنیم، افزود: این گردنه ای است که همه را درگیر کرده و با امید و توکل به خدا این گردنه را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام / کد خبر30901

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار