سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

مردم و مسئولان با رفع مشکلات اجازه قدرت نمایی به دشمن نمی دهند/ تصاویر

امام جمعه اردستان، گفت: مسئولان و مردم با همت یکدیگر مشکلات را برطرف خواهند کرد و اجازه قدرت نمایی به دشمن نخواهند داد.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری  در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان با اشاره به عید غدیر اظهار کرد: جشن غدیر جشنی علوی بوده و دولتی نیست، لذا جشن شیعه است که باید توسط مردم چراغانی و فضاسازی فراموش نشود.

وی افزود: شابسته است تا مسلمانان و شیعیان همانطور که به محرم، تاسوعا و عاشورا بها می دهند برای عید غدیر هم که پایه گذار عاشورا بوده بها بدهند.

امام جمعه اردستان گفت: هفته دولت تقارن پیدا کرده با دهه امامت و ولایت که آن را به همه مدیران و کارمندان تبریک گفته و شهادت رییس جمهور و نخست وزیر مکتبی شهیدان رجایی و باهنر بوده  که گزینش این هفته را در بر داشته است.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه خلوص جهادی و سوار بر مسئولیت از اخلاق خوب شهیدان رجایی و باهنر بوده، تصریح کرد: لازم است تا در این هفته کارهای دولت گفته شود که مردم گوششان به بلندگوی دشمن نباشد که می خواهند رژیم منحوس پهلوی را تطهیر کنند.

وی تاکید کرد: تصمیمات خوبی در مجموعه شهرستان گرفته شده که نشان می دهد جریان هماهنگی بین مسئولان به چشم می خورد که بتوانند شهر را امیدوارتر از قبل بسازند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: کل اتفاقات در کشور بر روی شهرستان ها هم تاثیر دارد که با این همدلی موجود در اردستان اجازه نخواهیم داد تا توسط دشمن اتفاقی بیا فتد.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری همیشه و از همه دولتها رصد هوشمندانه، حمایت حکیمانه و نقد منصفانه را داشته است، لذا نگاه ما هم باید به مجموعه دستگاه های دولتی اینگونه باشد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سطح کشور یادآوری کرد: مسئولان و مردم با همت یکدیگر مشکلات را برطرف خواهند کرد و اجازه قدرت نمایی به دشمن نخواهند داد.

حجت الاسلام دهشیری با گرامیداشت هفته دولت اعلام کرد:روز هشتم شهریور از سوی ایران که خود قربانی تروریسم بوده به روز مبارزه با تروریست نامگذاری شده است.

انتهای پیام / کد خبر30910

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار