سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
با حضور مدیر آموزش و پرورش اردستان انجام شد؛

افتتاح کلینیک دندانپزشکی آموزش و پرورش اردستان

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: با افتتاح کلینیک دندانپزشکی که دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه داشته، دانش آموزان یک روز در هفته می توانند از مشاوره و معاینه رایگان استفاده کنند.

به گزارش صبح اردستان،به نقل از، صاحب نیوز؛ عیسی شفیعی صبح امروز در مراسم افتتاح کلینیک دندانپزشکی مهر فرهنگیان اردستان اظهار کرد: با همدلی و وحدت می توان فعالیت های خوبی را در شهرستان انجام داد.

وی افزود: برای رفاه بهتر فرهنگیان شهرستان کلینیک دندانپزشکی افتتاح شده و کلینیک طب سنتی هم به زودی افتتاح خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: فرهنگیان مطالبه گر نیستند، چرا که کلینیک هایی در گذشته افتتاح شده ولی ادامه پیدا نکرده و حتی اموال آن مشخص نیست کجا مصرف شده است.

شفیعی با بیان اینکه اردستان بیش از یک هزار و ۴۰۰ فرهنگی دارد، تصریح کرد: فرهنگیان باید از بهترین امکانات رفاهی و پزشکی شهرستان استفاده کنند.

وی تاکیدکرد: با افتتاح این مجموعه که دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه داشته، دانش آموزان یک روز در هفته می توانند از مشاوره و معاینه رایگان استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطر نشان کرد: فرهنگیان با ایجاد بستری مناسب میزبان خوبی برای مهر و شروع سال تحصیلی باشند.

شفیعی تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش را یاری کنند و همه آموزش و پرورش را از خود بدانند تا بالندگی آن را  در سطح شهرستان ببینیم و در نظر داشته باشیم که با سنگ اندازی کار به جایی نخواهد رسید.

انتهای پیام / کد خبر30946

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار