سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیر آموزش و پرورش اردستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۳۷۰ وسیله ورزشی در بین ۵۲ مدرسه اردستان

مدیر آموزش و پرورش اردستان، گفت: امروز بیش از ۳۷۰ وسیله ورزشی با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال بین ۵۲ مدرسه اردستان آغاز شده است که در دو مرحله وسایل تحویل خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از، صاحب نیوز؛ عیسی شفیعی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع وسایل ورزشی مدارس در بین مدیران مدارس اردستان در سالن کنفرانس ادب این شهرستان اظهار کرد: آموزش و پرورش سیستمی است که همه با پراکندگی کاری و فیزیکی آن آشنا هستند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر افرادی هستند که موسس امور تربیتی در آموزش و پرورش بوده اند که باید یاد آنها را در هفته دولت گرامی بداریم.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: امروز بیش از ۳۷۰ وسیله ورزشی با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال بین ۵۲ مدرسه اردستان آغاز شده است که در دو مرحله وسایل تحویل خواهد شد.

شفیعی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم مهر خوبی را آغاز کنیم همه باید با آمادگی کامل و با نشاط منتظر استقبال از دانش آموزان باشیم.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی استان مقرر شده وسایل ورزشی به مدارس دخترانه و سپس مدارس روستایی تعلق بگیرد تا بستری باشد برای شروع مهر که یک روز ملی است و همه نگاه ها به سمت آموزش و پرورش خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید مهر را هر چه ماندگارتر آغاز کنیم که یکی از راه های آن آماده سازی و شاداب سازی مدارس خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: وسایل اهدا شده به مدارس عبارتند از انواع توپ، تور والیبال، توپ هندبال و بسکتبال که همه این اقدامات انجام می شود تا تعلیم و تربیت به خوبی صورت گیرد و این امر زحمات همه فرهنگیان را نیازمند است.

شفیعی تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که برای تشویق دانش آموزان در نظر گرفته شده برنامه تجلیل از دانش آموزان ممتاز و برگزیده آزمون طلائی است که ۵۵ نفر هستند.

وی همچنین از برگزاری همایش ۱۲۰ نفر دانش آموز نخبه روستایی در رشته های علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، حجاب و نماز خبر داد و اعلام کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس سالن زنده یاد سید عباس سیاحی برای اجرای برنامه های دانش آموزان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر30950

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار