سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سرپرست اداره کل پست استان اصفهان:

خدمات ۱۰۰ ایستگاه فعال ثابت و سیار کارت هوشمند در استان اصفهان

سرپرست اداره کل پست استان اصفهان گفت: ۸۰ ایستگاه فعال ثابت و ۲۰ ایستگاه سیار در استان برای خدمات کارت هوشمند وجود دارد که ترافیک کاری مردم در دوماه اخیر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حمید باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: اولین حضور اینجانب بعد از قبول مدیریت شهرستان اردستان بوده که قصد داریم در این حضورها مأموریت ها و چشم انداز و اهداف سازمان را برای همکاران تشریح کنیم و با همفکری بتوانیم از نقطه نظرات آنها  در جهت پیشبرد اهداف سازمان استفاده کنیم.

وی افزود: سازمان پست جمهوری اسلامی ذاتا یک شرکت خدماتی بوده و نفس کار آنها این است که به مردم خدمت رسانی کنند و رضایت مندی مردم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست اداره کل پست استان اصفهان گفت: بمناسبت هفته دولت در اردستان ضمن دیدار با فرماندار و شرکت در گلزار شهداء و برگزاری جلسه ای هم برای خدمتگذاری بهتر به مردم حضور پیدا کرده ایم.

باقری با بیان اینکه علارغم اینکه  فن آوری جدید آمده، تصریح کرد: منتها ترافیک پست در مباحث تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی حضور فعال داشته است.

وی تاکید کرد: پست دو پروژه مهم اقتصاد مقاومتی «جی نف و سیماک» را براساس منویات مقام معظم رهبری که در سال ۹۵ سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند و متعاقب آن وزارت ارتباطات و فن آوری  اطلاعات  شرکت پست را متولی این کار قرار داد ه است این دو پروژه مهم را پیگیری می کند که این دو پروژه مهم در سال آینده در شهرستان اردستان اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل پست استان اصفهان خاطرنشان کرد: اداره پست علاوه بر خدمات خودرویی قبول و ارسال کارت سوخت، کارت خودرو، برگ سبز خودرو و قبول و ثبت اسناد که در ماه حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار ترافیک در این زمینه داریم که مردم  با ارائه مدارک به دفتر های پیشخوان پست، اسناد خود را درب منازل تحویل می گیرند.

باقری تصریح کرد: ما قصد داریم خدمات خود را در شهرستانها توسعه دهیم تا تردد مردم را در شهرها کمتر کنیم.

وی همچنین در خصوص کارت ملی هوشمند هم اعلام کرد: ۸۰ ایستگاه فعال  ثابت و ۲۰ ایستگاه سیار در استان برای خدمات کارت هوشمند وجود دارد که ترافیک کاری مردم در دوماه اخیر  کاهش پیدا کرده است.

سرپرست اداره کل پست استان اصفهان همچنین افزود: در استان اصفهان ۲۳ شهرستان وجود دارد که یکهزار و ۲۱ واحد پستی دولتی، خصوصی، شهری و روستایی فعالیت دارد.

باقری پست استان اصفهان را یکی از پست های شاخص کشور دانست که ۵۸۰ پست شهری و۴۴۱ روستایی و سیار خدمات ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بطور میانگین در ماه ۳۵ هزار مرسوله وارد استان اصفهان شده  و ۲۹ هزار مرسوله  بطور میانگین از استان خارج می شود، افزود: ۲۶۰فروشگاه اینترنتی طرف قرار داد با پست بوده که بصورت متوسط هشت هزار مرسوله تایید شده اینترنتی دریافت و به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

انتهای پیام / کد خبر30989

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار