سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
با حضور استاندار اصفهان انجام شد؛

افتتاح ۳۳ طرح در اردستان/ تصاویر

۳۳ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی، کشاورزی و صنعتی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال با حضور استاندار اصفهان در اردستان به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛  با حضور استاندار اصفهان عصر امروز ۳۳ طرح عمرانی، خدماتی، بهاشتی، کشاورزی و صنعتی با صرف اعتباری نزدیک به ۱۹۰ میلیارد ریال در اردستان به بهره برداری رسید.

کارخانه تولید آجر سفالی در مهاباد با ظرفیت تولید ۱۲ میلیون قالب تیغه سفال ۱۰ و ۱۵ سانتی در سال و اشتغال زایی ۱۲ نفر بصورت مستقیم با سرمایه گذاری ۳۰میلیارد ریالی بخش خصوصی اولین طرحی بود که امروز در مهاباد اردستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

با حضور استاندار اصفهان سه طرح آبیاری کم فشار و تیپ در سطح ۴۳۱ هکتار با صرف اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال در اردستان به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور استاندار اصفهان مرکز جامع سلامت شهید نساجی زواره در زمینی به مساحت دو هزار و ۹۹۳ متر مربع  و زیربنای یکهزار و ۷۱ متر مربع  در سه طبقه و با صرف اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۸۴۳میلیون ریال در زواره به بهره برداری رسید.

افتتاح و بهره برداری از کارخانه تولید خوراک دام و طیور در ناحیه کارگاهی زواره از دیگر طرحی بود که امروز با حضور استاندار اصفهان در شهرستان اردستان به بهره برداری رسید.

برای احداث این کارخانه در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع و تولید سالانه ۳۰ هزار تن و با اشتغال زایی ۷۰ نفر اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال از طرف بخش خصوصی هزینه شده است.

انتهای پیام / کد خبر31022

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار