سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
صبح امروز/

پیاده روی حرم تا حرم در اردستان برگزار شد/ تصاویر

پیاده روی حرم تا حرم دقایقی پیش در شهر اردستان با حضور اقشار مردم انجام شد.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ آیین پیاده روی حرم تا حرم ویژه عید غدیر خم با حضور گسترده اقشار مردم دارالعرفان شهر اردستان برگزار شد.

پیاده روی حرم تا حرم از امامزاده موسی(ع) شهر اردستان تا امامزاده اسماعیل(ع)  انجام شد و امام جمعه اردستان برای مردم سخنرانی کردند.

حجت الاسلام حسن دهشیری اظهار کرد: توصیه شده در چنین روزی به دیدن هم رفته و به یکدیگر عیدی داده و خوشحالی کنید چون روز علی (ع) است.

امام جمعه اردستان گفت: وظیفه خود دانسته از همه افرادی که در مراسم راهپیمایی حرم تا حرم شرکت کرده، سنت خوبی که هرساله تکرار می شود و گله از کسانی که شرکت نکرده اند داشته باشیم و از مسئولانی که تعدادی از آنها بیشتر حضور ندارند تشکر می کنیم.

وی افزود: عید غدیر بزرگترین عید امت رسول خدا است چرا که در چنین روزی رسول گرامی اسلام مامور می شود حضرت علی(ع) را به عنوان وصی و جانشین خود انتخاب کند.

حجت الاسلام دهشیری تصریح کرد: به شیعیان توصیه شده است در چنین روزی به دیدار همدیگر بروید و دیگران را اطعام کنید و لباس نو بپوشید و شادی کنید.

امام جمعه اردستان ضمن تقدیر از حضور مردم در این مراسم گفت: هرچند گلایه داریم از کسانی که همراهی نکردند. متاسفانه تعداد کمی از مسئولین نیر در این راهپیمایی و تجمع حضور دارند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به تجمع بزرگ روز تاسوعا حسینی در آستان مقدس امامزاده اسماعیل گفت: با پیشنهادی که به شهرداری و شورای شهر شد، تابلو میدان تاسوعا را در این مکان نصب می‌شود تا باعث جلب توجه بیشتر مردم و هیأت مذهبی در تجمع بزرگ روز تاسوعا شود.

انتهای پیام / کد خبر31042

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار