سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

همه مسئولان خدمتگذار مردم هستند/حرکت رئیس جمهور، نمایش اقتدار نظام اسلامی

امام جمعه اردستان گفت: همه مسئولان خدمتگذار مردم هستند و اگر قرار باشد چوب در چرخ مردم بگذاریم این چه خدمت کردنی است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان با بیان اینکه روز مباهله بنام  روز خانواده نامگذاری شده است، اظهار کرد: این روز یادآوری این است که خانواده ها با الگو گیری از پنج تن در مسیر زندگی خود پیروز باشند.

وی با اشاره به اینکه از خدمتگزاران غدیر باید تقدیر کرد، افزود: ارزشمندی غدیر باید در جامعه مطرح شود، این موضوع تاریخی سنت پسندیده ای دارد و آن اطعام روز غدیر است که کار بسیار ستودنی و ارزشمندی است، اما کافی نیست و باید خاطره غدیر بیشتر از این پاس داشته شود.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به اینکه  هفته ای که گذشت برای بعضی ها وسوسه انگیز و برای بعضی ها اظطراب و سکوت داشت، تصریح کرد: طبق تحلیل مقام معظم رهبری پاسخگویی رئیس جمهور به درخواست نمایندگان مجلس زیباترین تحلیل بود، اما دشمنان فکر می کردند نقطه آشیل و منفی ما همین پاسخگویی است.

وی تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این حرکت رئیس جمهور و نمایندگان نمایش اقتدار نظام اسلامی بود که در قالب قانون سالاری اتفاق افتاد و این حرکت با بینش انحرافی فرق دارد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه هوشمندانه مسائل کشور را رصد می کنند و به دولت هم توصیه کردند که مواظب باشید و مشکل مردم را برطرف کنید آن هم با اتکا به اقتصاد مقاومتی و مذاکره هم پذیرفته نیست و برجام هم هدف نیست.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در قبل هم گفته بودند رئیس جمهور باید عدالت محور و امنیت پرور باشد تا کشور آرام باشد و شاید اختلافسلیقه باشد ولی آن را رسانه ای نکنید.

وی یادآوری کرد: حضور استاندار به شهرستان را به فال نیک گرفته و پیگیری ایشان در خصوص طرح های به زمین مانده قابل تحسین است که مدیران شهرستانی هم باید پیگیر موضوعات بوده و امیدوار به اجرایی شدن مصوبات شورای اداری خواهیم بود.

حجت الاسلام دهشیری افزود: همه مسئولان خدمتگذار مردم هستند و اگر قرار باشد چوب در چرخ مردم بگذاریم این چه خدمت کردنی خواهد بود.

امام جمعه اردستان همچنین از سوله های خالی بدون کار و معطل مانده شهرستان اردستان گفت: این موضوع فاجعه ای است که مقرر شد از طریق استانداری پیگیری شود.

انتهای پیام / کد خبر31127

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار