سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

حضرت علی علیه السلام بود که به غدیر ارزش داد

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه اگر قرار بود غدیر نباشد رسالت هم انحام نمی شد تصریح کرد: حضرت علی علیه السلام بود که به غدیر ارزش داد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری با حضور استاندار در دانشگاه پیام نور اردستان اظهار کرد: ایام خجسته امامت و ولایت را تبریک گفته و ضمن گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر این هفته را به دولت مردان تبریک عرض می کنم
وی افزود: ضمن خیر مقدم به استاندار باید عرض کنم ایشان شخصیتی برجسته و پرکار بوده و از نماینده شهرستان که مقدمات حضور اینگونه سفرها را فراهم می کند تشکر می کنم.
امام جمعه اردستان گفت:شیعه چهار عید برحسته دارد که عید اکبر آن عید غدیرخم است که همسنگ رسالت است.
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه اگر قرار بود غدیر نباشد رسالت هم انحام نمی شد تصریح کرد: حضرت علی علیه السلام بود که به غدیر ارزش داد.
وی تاکید کرد: ما شیعیان افتخار داریم که غدیر را گرامی می داریم آن هم به جهت صاحب غدیر است.
امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: شعار استاندار کار کار است و آن همان مواردی است که حضرت علی از استاندارهای خود درخواست داشته یکی تلاش مجدانه. پاک دستی.ورع وپاک زیستی که اگر این چهار مورد در بین مدیران رعایت شود ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام دهشیری تصریح کرد: شهرستان اردستان پرآوازه و بخشی از جغرافیای است که ریشه درتاریخ کهن ایران دارد بامردمان سختکوش و عالمانی دور اندیش.

انتهای پیام / کد خبر31130

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار