جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی:

حرکت برای انقلاب تازه شروع شده است/ جنگ تمام عیار آمریکا هر روز بیشتر می شود

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای انقلاب ما حرکت تازه شروع شده و جنگ تمام عبار آمریکا و ترامپ ملعون برای ایران هر روز بیشتر می شود.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد  صبح امروز در سخنرانی دعای ندبه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: انقلاب ما بر اساس حکومت دینی توسط حضرت امام خمینی(ره) که جوانی خود را صرف درس خواندن شده بود در سال ۴۲ آغاز کرد.

وی افزود: ما در زمانی هستیم که شعبه ای از حکومت دینی حاکم است و در زمان امام زمان هم همین خواهد بود و قرار است شعبه ای از دین اجرا شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حکومت دینی برای احقاق دینی خود مطالبه عمومی می خواهد که در زمانهای مختلف این مطالبه گری بصورت های مختلف انجام شده است.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد با بیان اینکه برای اجرای حکومت اسلامی  یک سری مشکلاتی  وجود دارد که الان هم شاهد آن هستیم، تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حکومت دینی چهار مرحله دارد که مرحله اول آن انقلاب و مرحله بعدی اجرای حکومت دینی است که محقق نشده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی تازه شروع شده و کشور ما  جوانانی را برای احقاق  این راه فدا کرده است و چه بهتر که انسان در این راه جان خود را فدا کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای انقلاب ما حرکت تازه شروع شده و جنگ تمام عیار آمریکا و ترامپ ملعون برای ایران هر روز بیشتر می شود و برای ممانعت کشورها با ایران هر روز هیئت های چند نفره به کشورهای مختلف سفر می کنند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تصریح کرد: حاکمیت رسانه ای دشمن خیلی زیاد بوده و مهمترین ابزار حکومت کردن بر مردم هم همین رسانه هاست که آمریکایی ها بیشترین درصد رسانه را در اختیار دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: وقتی ۴۵میلیون مردم ایران عضو تلگرام هستند، آنان خوراک فکری خود را بر بخشی از مردم تفهیم می کنند.

انتهای پیام / کد خبر31169

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار