سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده قرارگاه فوق سری نصر در جنگ تحمیلی:

ارتش های بزرگی را در جنگ با داعش شکست دادیم

فرمانده قرارگاه فوق سری نصر در جنگ تحمیلی گفت: به سوریه رفتیم تا امنیت برای ایران را به ارمغان آورده و نجات انسان ها و نجات سوریه که در زمان جنگ به ما کمک کرده بود را انجام داده و ما عزت و اقتدار آوردیم و ارتش های بزرگی را شکست دادیم.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان پیش از طهر امروز در رزمایش سراسری اقتدار عاشورائی در سالن ورزشی ارشاد اردستان اظهار کرد: زمان شروع جنگ نه ارتش و نه سپاه قوی داشتیم، اما جوانان به مبارزه با دشمن اعزام شدند.

وی افزود: مشکل ما در کشور آن زمان بی بصیرتی بودند، اما بچه های انقلابی و متدین آمدند و در مقابل استکبار ایستادگی و مقاومت کردند.

فرمانده قرارگاه فوق سری نصر در جنگ تحمیلی گفت: زمان جنگ ۳۷ روزه خرمشهر از کل کشور ۶۰۰ نفر برای دفاع بیشتر نیامدند چون بصیرت نداشتند، اما چون ایمان داشتیم پیروز شدیم.

سردار اهوازیان با بیان اینکه همه مدیون شهدا هستیم و عشقی که به شهدا داریم، تصریح کرد: شهید حججی کاری کرد که قلوب۸۵میلیون جمعیت ایران را به طرف خود جذب کرد و همه اینها به بصیرتی است که شهید داشت.

وی تاکید کرد: کسانی بودند که آن زمان هم بسیجی ها را می زدند و امروز هم به کار خودشان ادامه می دهند، اما بسیجی ها به راه خودشان پایبند هستند.

فرمانده قرارگاه فوق سری نصر در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: ما صادقانه جنگیدم اما عقب افتاده ها به موجب اینکه جنگ ما کلاسیک نبوده می خواستند رزمندگان و بچه های انقلاب را محاکمه کنند.

سردار اهوازیان با  یادآوری این مطلب که اگر پدران ما ۸۰ سال پیش بصیرت داشتند افزود: کسی جرأت نمی کرد بقیع را با خاک یکسان کند.

وی اعلام کرد: با شروع پدیده داعش در سوریه ما جلوی داعشی ها  رفتیم چون بصیرت داشتیم و نگذاشتیم در واقع ایران برود و همان روز عده ای گفتند مدافعان حرم برای پول می روند.

کارشناس مسائل نظامی با تاکید بر اینکه به سوریه رفتیم تا امنیت برای ایران را به ارمغان آورده و نجات انسان ها و نجات سوریه که در زمان جنگ به ما کمک کرده بود را انجام داده و ما عزت و اقتدار آوردیم و ارتش های بزرگی را شکست دادیم.

سردار اهوازیان با بیان اینکه ما در مبارزه با داعش با یک سری وحوش روبرو بودیم، تصریح کرد: چهار سال برجام  از افرادی استفاده کردند که تعدادی خائن شدند، ولی ما بسبجی بردیم سوریه و صلابت آوردیم.

فرمانده قرارگاه فوق سری نصر در جنگ تحمیلی با تذکر بر این نکته که در فضای محازی سرباز کم داریم و بسیجی ها در این فضا کار کنند، افزود: مواظب نقشه دشمن باشید که در قضیه بصره و ابادان دنبال بر هم زدن وحدت بین ایران و عراق است تا راه قدسی که از کربلا می گذرد را مسدود کنند.

 

انتهای پیام / کد خبر31208

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار