سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
در مراسم بازگشایی مدارس اردستان مطرح شد؛

دانش آموزان در سال‌های رشد از بی‌هدفی بپرهیزند

فرماندار اردستان گفت: دانش آموزان در سال های رشد از بی هدفی پرهیز کنند و تحصیلات خود را با هدف ادامه دهند و برای خود برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را ترسیم کنند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حمید رضا تأملی صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس در مدرسه شهید رهبری اردستان اظهار کرد: آموزش و پرورش به دنبال آموزش انسان های موفق بوده، لذا مجموعه مربیان، اولیا و خیران برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.

وی افزود: دانش آموزان و دبیران بدانند کسب نمرات خوب و عالی در نظام آموزشی شهرستان در آزمون های مختلف همه برای رسیدن به هدف مشخص است.

فرماندار اردستان گفت: دانش آموزان در سال های رشد از بی هدفی پرهیز کنند و تحصیلات خود را با هدف ادامه دهند و برای خود برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را ترسیم کنند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان باید آینده واقعی که آرامش را از صاحبش صلب می کند و به دنبال تحصیلات هدف دار است برای خود در نظر بگیرند.

شفیعی با بیان اینکه انسانی که دارای هدف خستگی ناپذیر باشد و تلاش می کند تا ناامیدی که مهمترین مانع برای رسیدن به هدف است را برطرف کند، تصریح کرد: نباید از مشکلات و آسیب ها بهراسد و آن را در مدارس تمرین کنند تا در زندگی شیرین خود نیز آن را به کار بندند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: پرسش مهر شهرستان که بنده طراحی کرده ام را دانش آموزان پاسخ داده تا در طول سال جوائزی ادهدا شود و آن اینکه اگر امروز به جای فرماندار اردستان بودید برای پیشرفت شهرستان چه می کردید.

*مدرسه خانه امید برای رشد و تعالی دانش آموزان است

مدیر آموزش و پرورش اردستان نیز در ادامه اظهار کرد: دانش آموزان بدانند مدرسه خانه امید آنها بوده و باید برای رشد و تعالی روح خود مجدانه تلاش و کوشش کنند.

عیسی شفیعی ضمن گرامی داشت یاد ۱۰۰ شهید دانش آموز شهرستان گفت: آماده ایم تا بهار خوبی را برای دانش آموزان آغاز کنیم، آموزش و پرورش برای رشد و بالندگی به کمک اولیا و مسئولان و خیران نیکوکار نیاز دارد.

انتهای پیام / کد خبر31418

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار