سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

خدمت رسانی یکی از شاخصه های بسیج است

معان هماهنگ کننده سپاه گفت: خدمت رسانی ۴۰ ساله یکی از عملکردهای بارز بسیج بوده و این از خصلت بسیج است که در هر کار سخت خود را محک می زند.

به گزارش صبح اردستان، سردار علی فدوی پیش از ظهر شنبه در همایش بسیجیان اردستان اظهار داشت: یکی از جلوه هایی که در ۴۰ ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی جلوه بیرونی داشته بسیج و بسیجی است که اهداف خود را به شکل عملیاتی به سرانجام رسانده اند.

وی افزود: بسیجیان و رزمندگان با وجود اینکه می دانستند پای گذشتن از جان در میان است اما در صحنه انقلاب و دفاع مقدس مایه افتخار کشور شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهدا امامزادگان عشقند، ابراز داشت: ظرفیت های کشور ما با بقیه قابل قیاس نیست و ثروت اصلی آن بسیجیان و وعده های خداوند است.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات ممکن بر علیه کشور ایران وسط آمریکا و ایادی آنان در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است، ابراز داشت: مطابق گفته های وزیر دفاع آمریکا در دولت اوباما، آمریکا درصدد ایجاد توان بازدارنده بر علیه ایران است، آنها  اذعان می کنند که اقدام نظامی بر علیه ایران نخواهیم داشت.

خدمت رسانی یکی از شاخصه های بسیج است

معاون هماهنگ کننده سپاه خدمت رسانی ۴۰ ساله بسیج را یکی از عملکردهای بارز  این نهاد برشمرد و ابراز داشت:  یکی از خصلتهای بسیج این است که در هر کار سخت خود را محک می زند.

وی تاکید داشت: فعالیت بسیج موکول به زمان خاصی نیست و می بینیم که بسیج با گسترش به تمامی جهان در بیرون از خانه نیز دشمن را متوقف کرده است.

ثابت کرده ایم در کارهای سخت موفق می شویم

معاون هماهنگ کننده سپاه اضافه کرد: ثابت کرده ایم که در کارهای سخت موفق بوده ایم اما برخی از مسئولان امروز به چشمشان به دست دیگری است تا برایشان کاری  انجام دهد.

وی تاکید داشت: ملتی که جنگ هشت ساله را با پیروزی به پایان رساند می تواند گردنه های اقتصادی را نیز پشت سر بگذارد.

سردار فدوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: تا پایان سال شاهد خبرهای خوشی برای مردم خواهیم بود.

انتهای پیام / کد خبر31653

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار