سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس جمعیت هلال احمر اردستان:

یک هزار و ۷۰۴ داوطلب هلال احمر در اردستان ساماندهی شد

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۴ نفر داوطلب در شهرستان اردستان ساماندهی شده و با جمعیت هلال احمر همکاری دارند.

به گزارش صبح اردستان، منصور خانی بمناسبت ۱۴ آذر روز جهانی داوطلبان هلال احمر در گفت وگو یی اظهارداشت: داوطلبان هلال احمر اردستان درگروه های مختلف و در دو خانه داوطلب ساماندهی شده که در این خانه ها امور عام المنفعه و بشردوستانه را انجام می دهند.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۴ نفر داوطلب در شهرستان اردستان ساماندهی شده و با جمعیت هلال احمر همکاری دارند.
رئیس جمعیت هلال احمر اردستان گفت: داوطلبان و خیران در راستای رفع نیاز نیازمندان در قالب طرح التیام نیز فعالیت دارند که از عموم مردم دعوت می شود تا به جمعیت هلال احمر بپیوندند و در امور خیریه و عام المنفعه کمک کنند.
خانی با بیان اینکه یکی از اساسی ترین و محوری ترین سازمان های جمعیت هلال احمر سازمان داوطلبان است تصریح داشت: این سازمان با جذب، سازماندهی و آموزش داوطلبان نیروهای آماده عملیات را در اختیار جمعیت هلال احمر قرار می دهد.
وی افزود: واحد داوطلبان در طول سال برنامه های متنوعی همچون طرح سراسری همای رحمت با توزیع بسته های غذایی در ماه رمضان، طرح فرشتگان با توزیع بسته های غذایی در ایام نوروز، طرح التیام با کمک به بیماران و طرح کمک جهیزیه و سیسمونی، درمان و دارو، اهدای بسته های لوازم التحریر و لباس بین نیازمندان را اجرا می کند.
رئیس جمعیت هلال احمر اردستان بیان داشت: شعار امسال روز داوطلب ، هر شهروند یک داوطلب بوده که در این ارتباط گردهمایی ۱۵۰ داوطلب فعال در این هفته در اردستان تشکیل می شود.
انتهای پیام / کد خبر31676

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار