پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
مسئول بنیاد مهدویت اردستان:

بی بصیرتی برخی مسئولان عامل عقب ماندگی های کشور است

مسئول بنیاد مهدویت اردستان گفت: برخی مسئولان در کشور ما ولایت پذیر نیستند و عقب ماندگی های کشور در زمینه های مختلف ناشی از بی بصیرتی و عدم ولایت پذیری این دسته از مسئولان است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام منصور صابری شامگاه شنبه در  مراسم بزرگداشت سالروز  نهم دی در مسجدالنبی اردستان اظهار داشت: ریزشها در هر انقلابی وجود داشته است و بدین شکل ناخالصی ها خود را نشان داده و منافقان مشخص شوند.

وی افزود: در سالهای گذشته افرادی بودند که نامه های سرگشاده دادند و تهدید کردند و آنها کسانی بودند که در مسیر و ادامه انقلاب جا ماندند.

مسئول بنیاد مهدویت اردستان گفت: برخی مسئولان در کشور ما ولایت پذیر نیستند و آنچه عقب ماندگی می بینیم به دلیل نداشتن بصیرت و عدم ولایت پذیری  برخی از این دست مسئولان است.

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه مسئولی که می گوید ولایت قابل نقد است، یا دین را نشناخته یا خود در ولایت پذیری کوتاهی کرده است،  تصریح داشت: کشور در فتته ۸۸ دچار تنش شد و دشمنان هشت ماه کشور را درگیر ساختند، اما بصیرت مردم چشم دشمن را کور کرد.

وی بیان داشت: تدبیر رهبر انقلاب بهترین راهکار بود تا مردم خودشان تصمیم گیرنده باشند و جلوی منافقان را بگیرند و نگذارند به آرمان های انقلاب و کشور صدمه وارد شود.

مسئول بنیاد مهدویت اردستان ابراز داشت: ویژگی فتنه گر را باید شناخت و از آنها فاصله گرفت و این موضوعی است که در تاریخ و احادیث هم به آن اشاره شده است که  برخی ادعای دوستی اهل و بیت را دارند اما جنایت می کنند و با دشمن هم دوست هستند.

حجت الاسلام صابری بیان داشت: دشمنان تا زمانی که دشمنی خود را دارند ما هم با آنها دشمن هستیم و با توجه به هشدار رهبر معظم انقلاب که دشمن فتنه ای در سر دارد مردم باید هوشیار بوده و نگذارند عده ای فریب خورده به دستاوردهای انقلاب حمله کنند.

مردم ضمن هوشیاری چشم فتنه را کور خواهند کرد

وی افزود: مردم ضمن هوشیاری چشم فتنه را کور خواهند کرد، هر چند مشکلاتی وجود دارد و این ها همه از بی کفایتی مسئولانی است که پنج سال کشور را معطل برجام کردند و می گویند هدف برجام اقتصادی نبوده است.

مسئول بنیاد مهدویت اردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رحلت آیت الله شاهرودی افزود: آیت الله شاهرودی یکی از ویژ گی هایی که داشت ولایت پذیری بود.

حجت الاسلام صابری گفت: آیت الله شاهرودی مسئولیت هایی که بر عهده می گرفت را با قدرت انجام می داد و یکی از یاران صدیق رهبر انقلاب اسلامی بود و آن هم در زمانی که خیلی از بزرگان ریزش پیدا کردند ایشان تا آخر در راه ولایت و انقلاب باقی ماندند.

انتهای پیام / کد خبر31747

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار