سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان استان اصفهان هنوز استعفای خود را پس نگرفته اند

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان اصفهان به توصیه امام جمعه اصفهان در مجلس حاضر شدند اما استعفای خود را هنوز پس نگرفته اند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو یی اظهار داشت: با توجه به استعفای نمایندگان و نتایج آن شنبه شب جلسه ای با حضور استاندار اصفهان، نمایندگان استان و مسئول دفتر رئیس جمهور در تهران برگزار شد که با توجه به اطلاع رسانی دیرهنگام، بنده و تعدادی از نمایندگان استان نتوانستیم در آن جلسه شرکت کنیم و از نتایح آن هم هنوزخبر ندارم.

وی با بیان اینکه تصمیم به استعفای نمایندگان پیرو نگارش ۱۰۰ نامه و برگزاری ۲۵ جلسه در سه سال گذشته انجام شد، افزود: آنچه که در این استعفا اتفاق افتاد این بود که توجه جدی دولت و مجلس را به وضعیت بحرانی اصفهان جلب کرد و حتما نگاهشان را در بودجه ۹۸ نسبت به اصفهان عوض خواهند کرد، شاید همه آنچه که لازم است تامین نشود اما رویکرد آنها به اصفهان متفاوت خواهد شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مزایای استعفا این بود که صدای مردم و کشاورزان اصفهان به دولتمردان رسانده شد و رئیس جمهور ذیل نامه نمایندگان مکنوبی هم نوشتند تا ساز و کارهای نمایندگان برای ستاد بازسازی یا احیای زاینده رود شکل بگیرد و در دولت مطرح شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان استان اصفهان به توصیه امام جمعه اصفهان و به واسطه نمایندگان در صحن علنی مجلس شرکت دارند اما استعفای خود را پس نگرفته اند که امیدواریم نتایج این کار به نفع مردم کل فلات مرکزی شود.

انتهای پیام / کد خبر31786

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار