سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

دشمن از پیشرفتهای علمی ایران هراس دارد

امام جمعه اردستان با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هسته ای گفت: دشمن از پیشرفتهای علمی ایران هراس دارد اما ملت ایران بدون توجه به تهدیدهای دشمنان به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت:  پرستاران باید به خود ببالند که الگویی همچون حضرت زینب(س) دارند و این قشر با امکانات  کم به جامعه خدمت می کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات پرستاران را ما  به مسئولان مربوطه گوشزد می کنیم، افزود: چه بهتر بود به مناسبت این روز عزیز پرستاران در نماز جمعه حضور داشتند تا حداقل تبریک ما را مستقیم دریافت می کردند.

امام جمعه اردستان گفت: رهبر انقلاب بمناسبت ۱۹ دی  سالروز قیام مردم قم در سال ۵۶ رهنمودهای خود را با مردم در میان گذاشتند و توجه مردم را به هوشمندی درباره ترفندهای  دشمنان اسلام خواستار شدند  و مسئولان را نیز هم به توجه به وضعیت معیشت مردم سفارش کردند.

مسئولان باید از جنس مردم و در میان مردم باشند

حجت الاسلام دهشیری افزود: مسئولان باید از جنس مردم و در میان مردم باشند تا محبوب دل آنها شوند، اسلام و نظام اسلامی بعضی کلاس گذاشتن ها و بی توجهی به امور توسط  مسئولان نظام را نمی پذیرد.

وی ابراز داشت: شاه ایران به دلیل اینکه حکومت را شخصی و مردم را از خود نمی دانست و تحکیم سلطه دشمن در منطقه را تقویت می کرد در چشم مردم منفور و سپس در ۲۶ دیماه از کشور فراری شد.

امام جمعه اردستان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که گفتند به من خدمتگذار بگویند بهتر است تا رهبر، افزود: مسئولان باید حضرت امام خمینی (ره) را  سرمشق خود قرار دهند چراکه محبوبیت در پرتو تقوا و مردم داری به دست می آید،  جای این سوال نیز وجود دارد که چرا مسئولان در نماز جمعه کمتر دیده می شوند و حضورشان در بین مردم کم است.

دشمن با تفکر ایرانی اسلامی و پیشرفت فناوری مخالف است

حجت الاسلام دهشیری با توجه به سالروز  شهادت شهدای هسته ای افزود: شهدای هسته ای به دستور مستقیم رژیم اسرائیل به شهادت رسیدند و باید این را بدانید که دشمن با تفکر ایرانی اسلامی و پیشرفت فناوری که خود یک ارزش است مخالف هستند اما ما باید آن را به عنوان یک ارزش قدر بدانیم.

وی گفت: عربده کشی آمریکایی ها در منطقه ادامه دارد و با سفر به عربستان به سران این کشورها تفهیم کردند که دشمن شماره یک آنها همچنان ایران است، ما نیز همچون همیشه آمریکا را دشمن خود می دانیم و از تهدیدهای توخالی آنها با توکل به خداوند و تحت لوای رهبر معظم انقلاب هرگز هراسی به دل راه نخواهیم داد.

انتهای پیام / کد خبر31821

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار