سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان:

سارقان اموال دولتی در کمتر از ۲۴ ساعت در اردستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: ماموران با اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری تعداد سه نفر سارق و کشف اموال مسروقه در اردستان شدند.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو یی اظهار داشت: با توجه به وقوع یک فقره سرقت از اموال دولتی در حوزه استحفاظی اردستان و اطلاع رسانی به موقع توسط اداره مربوطه، مراتب در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی اردستان قرار گرفت.

وی افزود: برابر گزارش ماموران، اموال مسروقه شامل یک دستگاه تجهیزات کامل رایانه به ارزش ۸۰ میلیون ریال بوده که سارقان با ورود به ساختمان اقدام به ربودن آن کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: در این راستا ماموران با اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری تعداد سه نفر سارق و کشف اموال مسروقه شدند.

سرهنگ هاشمی زاده افزود: متهمان پس ازانتقال به پلیس آگاهی و با توجه به شواهد و دلائل موجود در بازجویی اولیه به بزه انتسابی خود اقرار کردند و اموال مکشوفه با هماهنگی مقام قضائی تحویل ارگان مربوطه شد و متهمان جهت تعیین تکلیف تحویل مقام قضائی شهرستان شدند.

انتهای پیام / کد خبر31826

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار