سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه مربوط به بی تدبیری مسئولان است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه مربوط به بی تدبیری مسئولان است و بخشی از آن هم به فشارها و تحریم‌های دشمن مرتبط است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه پنجشنبه در مسجد موسی بن حعفر(ع) اردستان اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران با همه سختیها و با تمام کاستی‌ها و تحریم ها، ۴۰ سالگی خود را جشن می گیرد و همه اینها به دلیل این است که انقلاب بر مبنای ارزش ها شکل گرفته است.

وی افزود: انقلابی که با  الگو گرفتن از  راه  اباعبدالله الحسین (ع) شکل گرفته و پشتیبانش خداوند است همیشه در مسیر پیروزی خواهد بود که این قضیه در انقلاب های دیگر کشورهای جهان  وجود ندارد بلکه آنها با فریب مردم از طریق رسانه کار خود را  پیش می‌برند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جنس قیام و انقلابی که برای خدا باشد با دیگر انقلابها فرق دارد و نمونه آن انقلاب اسلامی  است که ملت ایران با دست خالی پیروز شدند و این انقلاب تاکنون دوام داشته است.

حجت الاسلام طباطبایی‌نژاد افزود: زمانی که مردم از راه خدا فاصله بگیرند از هدف اصلی دور شده اند و این می تواند یکی از آسیب‌های بزرگ برای جامعه اسلامی باشد.

دشمن امروز با جنگ اقتصادی به سراغ ما آمده است

وی ابراز داشت: کشور ما در جنگ تحمیلی در برابر بیش از ۱۸۰ کشور دست خالی ایستاده و پیروز هم شده است، هر چند می بینیم دشمن امروز از طریق جنگ های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به سراغ ما آمده  اما این  دشمنی‌ها از اول انقلاب تا کنون بر علیه ما وجود داشته است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی که پشتیبان آن خداوند است نعمت‌هایی همچون حضرت امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب را عطا کرده تا این علم پیروزی را به دوش بکشند و در واقع رهبران ما افرادی خودساخته و راهبرانی برای مردم هستند که همه اینها برای ما ثروت بی پایان و بی بدیل است.

حجت الاسلام طباطبایی‌نژاد با اشاره به پیشرفتهای جمهوری اسلامی با وجود همه سختی‌ها افزود: اگر امروز مشکل اقتصادی در جامعه وجود دارد بخشی از آن به بی تدبیری مسئولان برمی‌گردد و بخش دیگری از آن مربوط به تحریم‌ها است.

انتهای پیام / کد خبر31865

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار