سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
در قالب طرحهای سحاب و آسمان؛

بنیاد برکت ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی در اردستان راه‌اندازی می‌کند

مدیر اقتصادی بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا سال آینده ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی را در قالب طرحهای «سحاب» و «آسمان» در اردستان راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش صبح اردستان، مرتضی نیازی عصر یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اردستان اظهار داشت: عمده فعالیت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در راستای محرومیت‌زدایی  است و بخش دیگر نیز فعالیتهای زیر بنایی همچون مدرسه سازی، راه سازی، خانه سازی و همچنین کارهای اقتصادی  را شامل می شود.

وی افزود: نقطه هدف سال آینده بنیاد برکت، شهرستان اردستان است تا در زمینه اشتغال با طرح آسمان و طرح سحاب جمعا ۵۰۰ طرح اشتغالزایی ایجاد کند که این مقدمه ای برای شروع و پرداخت به تسهیل گران مبتنی بر خروجی کار و پایدار بودن طرحهاست و از دو تا چهار سال ادامه دارد.

اشتغالزایی اجتماع محور  متکی بر مشاغل خرد خانگی با وام های کوچک است

مدیر اقتصادی بنیاد برکت گفت: اشتغالزایی اجتماع محور  متکی بر مشاغل خرد خانگی با وامهای کوچک است و قسمتی از آن هم به صورت بنگاه محور انجام می شود.

وی با اشاره به فعالیتهای خوب این بنیاد گفت: امسا ل ۱۰ پروژه سرمایه گذاری در سطح کشور داشته ایم و سال آینده هم در ۱۰ تا  ۲۰ پروژه مشارکت خواهیم داشت.

انتهای پیام / کد خبر31882

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار