سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

ایجاد ۱۵۰۰ شغل در اردستان مشکل بیکاری این شهرستان را رفع می کند

فرماندار اردستان گفت: ایجاد ۱۵۰۰ شغل در اردستان مشکل بیکاری این شهرستان را رفع می کند و می‌توانیم آن را شهرستان بدون بیکار در کشور اعلام کنیم.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی عصر یک شنبه در کارگروه اشتغال شهرستان اردستان اظهار داشت: بنیاد برکت تجربه ایجاد اشتغال را در سطح کشور داشته  است ضمن اینکه این بنیاد تیمهای کارشناسی  خوبی و منابع مالی لازم را برای تعهدات خود در سطح کشور  دارند.

وی افزود: روش کار بنیاد برکت با فرآیندهایی که در کارهای دولتی ارائه می شود متفاوت است و با توجه به فراگیری فعالیت آنها در سطح کشور ، امکان هم افزایی و قرار دادن پتانسیلهای یک شهرستان در کنار هم و توان شناسایی تهدیدها عملکرد خوبی را در سطح کشور رقم زده اند.

۵۰۰ شغل در کمتر از شش ماه در اردستان ایجاد می شود

فرماندار اردستان گفت: اقتضائات خاص سطح شهرستان اردستان فرصت طلایی و مناسبی است که بایستی حداکثر استفاده را  از  آن ببریم، ادارات شهرستان باید موارد اجرایی مد نظر  بنیاد برکت را فراهم کنند تا در کمتر از ۶  ماه ۵۰۰ شغل در اردستان ایجاد شود.

وی افزود: اردستان با توجه به پائین بودن نرخ جمعیت فعال در اردستان مسئله اشتغال موضع حادی برای شهرستان ما نیست به نوعی که می توانیم با ایجاد یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در اردستان آن را یک شهرستان بدون بیکار را در کشور اعلام کنیم.

تاملی ابراز داشت: مجموعه شورای اداری شهرستان اردستان در تمام بخشها آمادگی کاملی دارد تا  به بنیاد برکت کمک کند.

فرماندار اردستان گفت: مقرر شده است بر اساس تعهداتی که در  برنامه ششم در حوزه توانمند سازی داریم بصورت ابتکاری طرحی را با همکاری  بخشداران و دهیاران در شهرستان اردستان انجام دادیم که آن شناسایی فرصتهایی است که در روستاها وجود دارد که این آمار تا پایان بهمن تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر31883

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار