سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
به عنوان هفدهمین شهرستان استان اصفهان؛

اورژانس اجتماعی شهرستان اردستان افتتاح شد

مدیر کل بهزیستی استان گفت: اورژانس اجتماعی در شهرستان اردستان به عنوان هفدهمین شهرستان استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش صبح اردستان، مرضیه فرشاد ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه اورژانس اجتماعی شهرستان اردستان اظهار داشت: اورژانس اجتماعی استان اصفهان از اورژانس هایی است که سبقه پر تراکمی داشته و زمانی که در سال۹۶ قرار شد بهزیستی در شهرهای بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت مسئولیت اجتماعی را به صورت رسمی انجام دهد، شهرهای استان اصفهان دارای اورژانس بود و بر این اساس فقط سه شهرستان مشمول این طرح قرار گرفتند.

وی افزود: شهرستان اردستان دارای جمعیت ۵۰ هزار نفر نمی شود و با توجه به اینکه مسئولان محلی پیگیری کردند این شهرستان هم در برنامه توسعه قرار گرفت و اورژانس اجتماعی در این شهرستان به عنوان هفدهمین شهرستان استان اصفهان راه اندازی شد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: دفتری در بهزیستی به نام پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ساختار اورژانس اجتماعی وجود دارد که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسته های آموزشی و توسعه آموزش به مردم تهیه می شود تا از رخدادهای ناگوار اجتماعی جلوگیری شود.

فرشاد افزود: همکاری نزدیکی با آتش نشانی و نیروی انتظامی داریم و هرچه کارها به جلو حرکت می کند نیازها بیشتر  می شود تا مطالبات اورژانس اجتماعی بیشتر پاسخگویی شود.

وی ابراز داشت: تیم اورژانس اجتماعی نوپا بوده و با توجه به درگیری با کار تکنیک های بیشتری را در مداخلات به دست می آورند،تنش‌هایی در کار اورژانس اجتماعی وجود دارد که می طلبد مردم و مسئولان حمایت خوبی از این کار به عمل آورند.

راه اندازی اورژانس اجتماعی نیاز و اولویت اردستان بود

فرماندار اردستان در ادامه جلسه اظهار داشت: راه اندازی اورژانس اجتماعی در اردستان یک مدل موفق در شناسایی و تشخیص به موقع نیاز واولویت در شهرستان است و مجموعه تعاملات و همکاری های بین مجموعه مدیریتی شهرستان و دستگاه تخصصی در وقوع اتفاق مبارکی است که می تواند نقش موثری را در  راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات مردم در شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام / کد خبر31895

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار