سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

بالاترین مدارس تخریبی استان اصفهان در اردستان وجود دارد

فرماندار اردستان گفت: بالاترین مدارس تخریبی استان اصفهان در اردستان وجود دارد و تمام مدیران باید تلاش کنند تا برای نوسازی پیگیری های لازم انجام شود.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی عصر  سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان در فرمانداری اظهار داشت: نقد کردن و نقد پذیری سرمایه ارزنده ای برای اصلاح جامعه هم در حوزه های فردی و اجتماعی است تا انسان در مسیر تکامل خودش به سمت رفع عیوب و کاستی ها تلاش کند و مهمترین عرصه ای که می تواند این کار را فراهم کند ورود فرهنگ نقدکنندگی به جامعه است.

وی افزود: ما اعتقاد داریم تضارب آراء در یک جامعه مدنی از مهمترین واقعیت هایی است که باید در سطح جامعه وجود داشته باشد و ما به عنوان نمایندگان دولت باید برای تقویت این فضا  تلاش کنیم.

فرماندار اردستان گفت: از باز بودن گفتمان در بخش های مختلف حمایت می کنیم اما نکته اساسی که خیلی مهم است تبیین این فرهنگ است که به گونه ای رفتار شود که به آن هدف غایی  و اصلاح رفتارهای اجتماعی و فردی دست پیدا کنیم.

تاملی افزود: فرماندار برای حدود ۴۰ مأموریت خود یک حکم می گیرد و راهی محل خدمت می شود، اما فرماندار برای رئیس شورای آموزش و پرورش یک حکم جداگانه از وزیر آموزش و پرورش دارد که این نشان دهنده اهمیت ماموریت های آموزش و پرورش است.

وی ابراز داشت: شورای آموزش و پرورش نباید جلسه ای برای بازگوی مشکلات افرادی  باشد که خود در جلسه نیستند، این کار درستی نیست همانطوریکه تمام امکاناتی را که آموزش و پرورش نیاز دارد در آن اداره موجود است و فرماندار به عنوان یک نقش کمکی در کنار شورای آموزش و پرورش خواهد بود.

مغفول ماندن از ظرفیت خیران در حوزه آموزش و پرورش اردستان

فرماندار اردستان ابراز داشت: استفاده ازظرفیت خیران در اردستان مغفول مانده که از مدیر آموزش و پرورش می خواهم در این زمینه تلاش کنند تا با یک محیط آشتی به نتیجه خوبی برسیم.

تاملی با بیان اینکه تربیت یک جوان هدفمند پر امید  ومهارت دیده مهمترین رسالت آموزش و پرورش است و بایستی برای این ماموریت تدابیر لازم دیده شود، افزود: شهرستان اردستان از نظر معیشتی مشکلات فراوانی دارند لذا باید توجه داشته باشیم که خانواده دانش آموزان در فشار قرار نداشته باشند.

وی افزود: اردستان بالاترین سطح مدارس تخریبی در استان اصفهان را دارد که فاکتور قابل قبولی نیست که تمام مدیران باید تلاش کنند تا برای نوسازی پیگیری های لازم انجام شود.

انتهای پیام / کد خبر31927

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار