سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

اخبار رسانه ها باید در ارتقای بینش مردم موثر باشد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: اصحاب رسانه باید به شکلی عمل کنند که اخبار و مطالبی که تهیه و ارائه می دهند در ارتقای بینش مردم نقش داشته باشد.

به گزارش صبح اردستان، فضل الله بصیرت بعداز ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اردستان اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که در حوزه های مختلف فعالیت دارند.

وی افزود: خبرنگاران باید وحدت داشته باشند تا بتوانند با تمام بینش ها و نگرش‌ها کار کنند و صدای مردم از هر قشری را به گوش مسئولان برسانند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران چشمان تیزبین جامعه هستند که در راستای آگاهی بخشی به شهروندان تلاش می کنند که باید این تلاش آنها مورد تقدیر قرار گیرد.

بصیرت با بیان اینکه رقابت سالم رسانه ها در انتقال سریع اخبار لازم است، افزود: سه موضوع سرعت، دقت و صحیح بودن خبر در کار رسانه اهمیت بسیاری دارد.

کار رسانه شغل نیست

وی ابراز داشت: کار رسانه شغل نیست و نباید به عنوان یک شغل به آن نگاه کرد، اصحاب رسانه باید به شکلی عمل کنند که اخبار و مطالبی که تهیه و ارائه می دهند در ارتقای بینش مردم نقش داشته باشد.

بصیرت از همه خبرنگاران اردستانی خواست که حضور پررنگ تری در برنامه های فرهنگی داشته باشند تا همه بدانند اصحاب رسانه رسالتی بالاتر از انتشار اخبار روزمره داشته و در امر فرهنگ سازی نیز نقشی بی بدیل دارند.

انتهای پیام / کد خبر31975

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار