پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون عمرانی فرمانداری اردستان:

لزوم ساماندهی پیمانکاران تجربی در اردستان

معاون عمرانی فرماندار اردستان گفت: ساماندهی پیمانکاران تجربی در شهرستان اردستان باید توسط بخشداری، شهرداری و نظام مهندسی جدی گرفته شود.

به گزارش صبح اردستان، محمد تقی کیانی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای مسکن که در فرمانداری اردستان برگزارشد، اظهار داشت: شورای مسکن شهرستان اردستان در خصوص ساخت مسکن مهر و مساکن خیر ساز و پیگیری مسائل و مشکلات آنان به شکل دوره ای جلساتی را برگزار می کند.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین مشکل این مجموعه ها محوطه سازی و روشنایی معابر است که با توافقاتی با شهرداری و اداره برق مصوبات خوبی را در این ارتباط به تصویب رسانده ایم.

معاون فرماندار اردستان گفت: محوطه سازی مسکن مهر طبق مصوبه جلسات گذشته این شورا به عهده شهرداری اردستان است.

آسفالت معابر مجموعه مساکن خیرساز اردستان به دلیل عدم دریافت قیر متوقف شده است

کیانی افزود: جدول گذاری و آسفالت معابر مجموعه مساکن خیرساز آغاز شده اما این پروژه به گفته شهرداری اردستان به دلایل عدم دریافت قیر متوقف شده است.

وی ابراز داشت: ساماندهی پیمانکاران تجربی باید توسط بخشداری، شهرداری و نظام مهندسی انجام شود تا نظارت بر آنها و رفع مشکلات این مجموعه در قالب کمیته ای پیگیری شود.

معاون فرماندار اردستان گفت: شناسایی پیمانکاران تجربی باید در مرحله اول انجام و سپس با همکاری فنی حرفه ای نسبت به آموزش و صدور پروانه فعالیت اقدام شود.

۷۴ واحد خیر ساز در اردستان ساخته شده است

رئیس بنیاد مسکن اردستان در ادامه این جلسه اظهار داشت: تا کنون دو مجموعه مسکن خیرساز شامل ۷۴ واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است.

ایمان فتوحی گفت: واحدهای تحویلی فاقد محوطه سازی مناسب هستند و یک مجموعه برای نصب آسانسور با مشکلاتی روبرو است که در صدد رفع این مشکلات با کمک خیران هستیم.

انتهای پیام / کد خبر31986

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار