جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

جمهوری اسلامی توانسته ابرقدرت های پوشالی را به چالش بکشد

امام جمعه اردستان گفت: جمهوری اسلامی توانسته است ابرقدرت های پوشالی را به چالش بکشد و مردم و مسئولان باید با وحدت و بصیرت و اقدامات جهادی همراه با استقامت این اقتدار را حفظ کنند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: جنگ عربستان با یمن به باتلاقی برای عربستانی‌ها تبدیل شده که راه فراری از آن ندارند به نوعی که مسئولان این کشور در تازه‌ترین صحبت‌های خود اعلام داشته‌اند در قضیه یمن باید با کشور ایران مذاکره می‌کنیم.

ایران حرف اول را در خلیج فارس می‌زند

وی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی به حدی است که حرف اول را در خلیج فارس می‌زند و از زمان توقیف کشتی نفتکش ایرانی هیچ گونه کشتی انگلیسی جرئت حرکت از تنگه هرمز را نداشته است.

امام جمعه اردستان بیان داشت: جمهوری اسلامی توانسته است ابرقدرت‌های پوشالی را به چالش بکشد بر این اساس مردم و مسئولان باید با وحدت و بصیرت و اقدامات جهادی همراه با استقامت این اقتدار را حفظ کنند.

حرکت به سمت تمدن اسلامی در حال شکل گیری است

وی تصریح کرد: حرکت به سمت تمدن اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شده با همراهی همه مسئولان، تبعیت آنها از رهبر معظم انقلاب و با پرهیز از حاشیه سازی و گره زدن کارها در حال شکل گیری است.

حجت الاسلام دهشیری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان بیان داشت: هنوز چند ماهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و بر این اساس مسئولان نباید همه کارها را به مسائل سیاسی ارتباط دهند بلکه باید سیاسی کاری‌ها را کنار گذاشت و به متن و خواسته‌های مردم توجه داشته باشند.

انتهای پیام / کد خبر32035

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار