جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

بنیاد برکت ۱۵۰۰ شغل در اردستان ایجاد می کند

فرماندار اردستان گفت: بنیاد برکت در نظر دارد در طول پنج سال آینده و با هزینه کرد ۶۰۰ میلیارد ریال، یک هزار و ۵۰۰ شغل در اردستان ایجاد کند.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی در گفت و گو با صبح اردستان با اشاره به تقبل بنیاد برکت برای ایجاد یک هزار و ۵۰۰ شغل در اردستان در طول  سال آینده اظهار داشت: بر این اساس این بنیاد  تعهد کرده است تا  ۶۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در اختیار شهرستان اردستان قرار دهند.

وی افزود: با توجه به فراگیری فعالیت بنیاد برکت در سطح کشور، امکان هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیلهای خوب شهرستان در کنار هم و شناسایی تهدیدها  وجود دارد و بدین ترتیب این بنیاد در زمینه ایجاد اشتغال پایدار عملکرد خوبی را در سطح کشور رقم زده  است.

فرماندار اردستان ابراز داشت: بنیاد برکت حامی و مشاور توسعه در مناطق محروم است و بر این اساس ماموریت پیدا کرده‌اند تا در شهرستان محروم اردستان مدلهایی که برای توسعه تعریف شده را پیاده کنند.

وی با بیان اینکه تمام نهادهای شهرستان اردستان باید در زمینه فراهم سازی اشتغال به این بنیاد کمک کنند، ابراز داشت: بنیاد برکت نقش مشاور و حامی شهرستان اردستان را در مسیر این توسعه برعهده دارند، طراحی این مسیر توسط عوامل و عناصر داخلی انجام می شود و بر این اساس همه نهادها و ادارات و شوراهای شهر و روستا باید از ظرفیت خود برای کمک به این بنیاد استفاده کنند.

تاملی با بیان اینکه حرکت بنیاد برکت در اردستان اولین اقدام جامع با برنامه توسعه ای است که بعد از انقلاب در اردستان انجام می شود، گفت: بنیاد برکت تجربه ایجاد اشتغال را در سطح کشور داشته  است ضمن اینکه این بنیاد تیمهای کارشناسی  خوبی و منابع مالی لازم را برای تعهدات خود در سطح کشور  دارند.

یکی از دستاوردهای بنیاد برکت ایجاد اشتغال است

وی با بیان اینکه در مسیر فرآیند توسعه یکی از دستاوردهای بنیاد برکت ایجاد اشتغال و ارتقای سطح رفاه مردم است، ابراز داشت: این نهاد به طور همزمان تخصص، تجربه و نیروهای متخصصی دارد که می توانند به ما مشاوره دهند و از نظر وضعیت مالی هم در وضعیت مناسب قرار دارند که برای رفع مشکل اشتغال شهرستان امیدوارکننده است.

انتهای پیام / کد خبر32065

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار