جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان:

۲۵۲ کیلوگرم تریاک در اردستان از زیر زمین کشف شد

فرمانده انتظامی اردستان گفت: ماموران انتظامی اردستان باهمکاری ماموران نائین، کاشان و استان خراسان جنوبی موفق به کشف ۲۵۲ کیلوگرم تریاک از زیر زمین در محور ترانزیتی اردستان شدند.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران یگان انتظامی اردستان باهمکاری مامورین شهرستان های نائین، کاشان و مامورین پلیس استان خراسان جنوبی موفق به کشف ۲۵۲ کیلوگرم تریاک شدند.

وی افزود: مواد مورد نظر که در کوله های مخصوص جاسازی و در کنار محور ترانزیت شهرستان اردستان دفن شده بود توسط ماموران کشف شد.

فرمانده انتظامی اردستان گفت: ماموران توانستند در این راستا تعداد یک دستگاه خودرو پژو پارس را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند و همچنین دو نفر متهم نیز دستگیر شده و پس از اعتراف به بزه انتسابی تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ هاشمی زاده همچنین افزود: همچنین در اجرای طرح ظفر و پاک سازی نقاط آلوده در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری کیا و یک دستگاه کامیون مقدارقابل ملاحظه ای تریاک و شیره مطبوخ تریاک کشف شد.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه زفرقند با حکم قضایی در بازرسی از دو خودرو در مسیر مواصلاتی ترانزیت مقدار قابل توجه ای تریاک و شیره مطبوخ تریاک ، آلات استعمال و توزین کشف و ضبط کردند.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده تصریح کرد: در این ارتباط سه نفر دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده و مواد مکشوفه برای تعیین تکلیف تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام / کد خبر32067

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار