شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت:

۵۰۰ طرح اشتغالزایی در اردستان در سال ۹۸ اجرا می شود

مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت گفت: با هدف گذاری انجام شده مقرر است در سال جاری ۵۰۰ طرح اشتغالزایی را در شهرستان اردستان اجرا کنیم.

به گزارش صبح اردستان، مرتضی نیازی در گفتگو یی اظهار داشت: بنیاد برکت ستاد اجرای حضرت امام خمینی(ره) در خصوص رسیدگی به مناطق محروم کشور، اقدام به طراحی الگوها و مدلهایی در قالب  مدل توسعه پایدار روستا ها کرده است و به ارائه خدمات می پردازد.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت توانسته در سال گذشته در ۱۸ استان کشور و ۸۸ شهرستان و سه هزار روستا ورود پیدا کند، تاکید کرد: امسال نیز این بنیاد در ۲۸ استان کشور، ۱۸۰ شهرستان و بیش از  ۶ هزار روستا را تحت پوشش اشتغال خود قرار خواهد داد.

۱۰ هزار طرح اشتغال‌زا محور در کشور اجرا شده است

مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت گفت: در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار طرح اشتغال‌زا محور را در کشور اجرا کردیم و امسال نیز ۳۰ هزار طرح دیگر را در سرتاسر کشور دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: مدلهای ما برای اجرای طرحهایمان در سه مدل آفتاب، آسمان و سحاب است و طرح‌های بنگاه محور را هم در کنار آنها داریم که می تواند به مناطق کمتر توسعه یافته کشور کمک کننده باشد.

نیازی ابراز داشت: اصلی ترین دغدغه ما این است که بتوانیم  نهادهای ایجاد توسعه را در شهرستانها و مناطق محروم کشور ایجاد کنیم که در استان اصفهان و در ارتباط با هفتشهرستان وارد عمل شده ایم و یکی از شهرستان‌های هدفمان نیز  «اردستان» است.

وی تصریح کرد: با هدف گذاری که انجام شده مقرر است در طول پنج سال یک هزار و ۵۰۰ شغل در ارستان ایجاد شود و بر این اساس امسال ۵۰۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان اردستان اجرا می شود.

انتهای پیام / کد خبر32070

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار