پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه سپاه اردستان خبر داد:

بازسازی واقعه غدیر در زواره اردستان/حضور ۱۵ بازیگر و ۴۰سیاهی لشکر

فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: برنامه بازسازی واقعه غدیر سه شنبه شب در محله نینوا در شهر زواره اردستان با حضور ۱۵ بازیگر و ۴۰سیاهی لشکر برگزار می شود.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ مهدی ابراهیمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه بازسازی واقعه غدیر سه شنبه شب در محله نینوا در شهر زواره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه واقعه غدیر به مدت ۶ سال در زواره برگزار می شود، افزود: ۱۰ سال از اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر  در کشور می گذرد و این برنامه حدود ۶ سال است که در شهر زواره اردستان  با حضور گروههای نمایشی خارج از شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه اردستان گفت: امسال توانسته ایم از پتانسیل گروههای نمایشی داخل شهرستان به ویژه شهر زواره استفاده کنیم و حدود ۱۵ نفر بازیگر اصلی و حدود ۴۰ نفر سیاهی لشکر در بازسازی این واقعه نقش دارند.

موضوع واقعه غدیر با حجه الوداع آغاز می شود

سرهنگ ابراهیمی ابراز داشت: بازیگران به مدت دو ماه تمرین داشته اند و موضوع اجرا با بازسازی از زمان ورود پیامبر به مکه و حجه الوداع شروع می شود و به واقعه غدیر  ختم شود.

وی با بیان اینکه دستگاههای مختلفی در برگزاری این برنامه با ما همکاری کرده اند، ابراز داشت: هدف از اجرای واقعه غدیر، معرفی این رویداد به عنوان یک واقعیت تاریخی است که در صورت معرفی می تواند شناسنامه ای برای معرفی حقانیت شیعیان  دنیا باشد.

انتهای پیام / کد خبر32124

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار