جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

نمایش «خاتون» در اردستان به روی صحنه می رود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: نمایش خاتون یکی از تئاترهای فرهنگی مناسبتی کشور است که در اواخر ماه صفر در اردستان به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش صبح اردستان، فضل الله بصیرت صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اردستان اظهار داشت: دشمن میلیونها تومان خرج فضای مجازی می کند تا خوراک های فکری منفی خود را بر ملت ایران و به خصوص جوانان تحمیل کند.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا هویت دینی را در بین جوانان از بین ببرد بر این اساس جلساتی که در حوزه فعالیتهای فرهنگی انجام می شود، می تواند جوانان را با آیین های مذهبی آشنا کند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشنامه خاتون یکی از کارهای فرهنگی خوبی است که به اهتمام فرماندار و نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی در اواخر ماه صفر در اردستان به روی صحنه خواهد رفت.

بصیرت بیان داشت: نمایشنامه «خاتون» در واقع به نمایش وضعیت سیاسی و اجتماعی شهر شام بعد از رفتن کاروان اسرا از این شهر شوم می‌پردازد.

وی تصریح کرد: اولین اثری که این نمایش خواهد داشت روشنگری است بر این اساس نیاز جوانان برای تماشای اینگونه نمایش ها باید توسط والدین در دستور کار قرار گرفته شود.

کارگاه نمایش هنر در اردستان برگزار می شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید داشت: در کنار نمایشنامه خاتون که به مدت ۱۰ روزی  در اردستان برگزار می شود، کارگاه نمایشی برای جوانان علاقه مند به کارهای نمایشی برگزار می شود.

بصیرت افزود: بازیگران کشوری همچون کیمیا ملایی اردستانی در این نمایش حضور خواهند داشت که هر کدام می توانند سفیرانی برای شهر تاریخی اردستان باشد.

وی با بیان اینکه نگاه خانواده ها به هنر در اردستان تغییر کرده است، افزود: نزدیک به ۶۰ نفرهنرمند در شاخه های شعر، موسیقی، تئاتر و نمایش در شهرستان اردستان وجود دارد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اعلام داشت: شهرستان اردستان نیازمند سالن تئاتر است و جوانان اردستانی مکانی برای بروز استعدادهای خود را ندارند که نیازمند همکاری مسئولان شهرستانی و استانی هستند.

انتهای پیام / کد خبر32254

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار