پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

استقامت و استقلال ملت ایران موجب عصبانیت دشمنان نظام شده است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استقامت و استقلال ملت ایران موجب خشمگین شدن دشمنان نظام شده است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه شنبه در جمع عزاداران حسینی در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) اردستان اظهار داشت: عشق به پیامبر رحمت و ائمه معصومین توسط مسلمانان موجب اتحاد و برادری بین آنها شده است.

وی با اشاره به وفات حضرت محمد(ص) افزود: تاثیر حضرت محمد (ص)در جمع پیروانش در تاریخ به اندازه هر چیزی که در صفحات تاریخ انسانی ثبت شده است عمیق و موثر تر بوده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی مهم تمدنی که پیامبر آن را بنیان نهاد بر اصل مدارا و نرمی بود که آن را به جای تعصب‌های قومی و دینی دنیای آن روز در جهان مطرح ساخت.

وی ابراز داشت: امروز جهان نیازمند اخلاق و مهرورزی برای ایجاد جامعه‌ای عاری از خشونت و افراطی‌گری است که این امر با بهره گیری از تعالیم و آموزه‌های پیامبر اسلام امکان ‌پذیر است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد بیان داشت: عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) در چند سال اخیر با مراسم‌های اربعین گره خورده و موجب عزت و سربلندی مسلمانان در سرتا سر جهان شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت کشورمان از نظر استراتژیکی در دنیا قوی شده و همه به برکت استقامت ملت ایران در برابر دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه ندای امام خمینی(ره) برگرفته از ندای امام حسین(ع) است و باعث وحدت بین مسلمانان جهان شده است، افزود: استقامت و استقلال ملت ایران موجب خشمگین شدن دشمنان نظام شده است.

انتهای پیام / کد خبر32354

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار