جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان:

عملکرد خوب آموزشگاه‌های رانندگی موجب کاهش تصادفات می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: عملکرد خوب آموزشگاههای رانندگی می تواند موجب کاهش تصادفات شود.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده بعدازظهر یکشنبه در جمع مدیران آموزشگاههای رانندگی شهرستان اردستان اظهار داشت: پلیس راهور به عنوان ضابط قضایی مجاز است تا نسبت به بازبینی دوربین آموزشگاه های رانندگی اقدام کند.

وی افزود: آموزشگاه های رانندگی با توجه به گرانی بنزین مجاز نیستند تعرفه های خود را افزایش دهند که بر این اساس برای آموزشگاه های شهرهای زواره و مهاباد اردستان جداگانه بنزین تخصیص پیدا خواهد کرد.

آموزشگاه های رانندگی اردستان آموزش ها را جدی بگیرند

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: بازخوردهایی که از تصادفات کل شهرستان اردستان برداشت شده است، نشان می دهد که اکثر رانندگان در بعضی از قوانین رانندگی مشکل دارند که آموزشگاه ها باید نسبت به آموزش آنها جدیت به خرج دهند.

وی ابراز داشت: عملکرد خوب آموزشگاه های رانندگی می تواند موجب کاهش تصادفات شود بر این اساس آموزش ها باید بصورت کیفی دنبال شود تا بازدهی خوبی را شاهد باشیم.

سرهنگ هاشمی زاده بیان داشت: مردم نسبت به عملکرد آموزشگاه ها حساسیت خاصی را دارند که این آموزشگاه ها باید با عملکرد خوب خود این حساسیت ها را برطرف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه آموزشگاه های رانندگی کارشان با پلیس ارتباط دارد، تصریح کرد: بر این اساس باید ضمن رعایت نظم به عنوان دیده بان پلیس عمل کنند.

وی تاکید کرد: به مناسبت هفته بسیج و قدردانی از بسیجیان که در طرح رضویون با ناجا همکاری داشته اند در موضوع ثبت نام گواهینامه رانندگی موتور سیکلت و خودرو سواری در آموزشگاه های شهرستان اردستان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه در شهرستان اردستان موضوع روابط از ضوابط بیشتر کاربرد دارد، افزود: آموزشگاهها ضمن رعایت قوانین در خدمات رسانی به مردم سهولت کار را در نظر بگیرند.

آموزشگاه های رانندگی اردستان نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام کنند

مهدی بهفر در ادامه این جلسه اظهار داشت: آموزشگاه های رانندگی شهرستان اردستان می توانند با مراجعه به اتاق اصناف نسبت به دریافت پروانه کسب خود اقدام کرده و از تخفیفات خوبی برخوردار شوند.

وی افزود: اتاق اصناف اردستان به رانندگان آموزشگاه های رانندگی که اقدام به دریافت پروانه کسب کنند، خدماتی همچون بیمه رانندگان بصورت قسطی و دریافت کارت های سوخت رانندگان آموزشگاهها را پیگیری می کند.

رئیس اتاق اصناف اردستان  با اشاره به اینکه آموزشگاه ها برای دریافت خدمات و پیگیری کارهای اداری خود نیاز به مراجعه به اصفهان ندارند افزود: شهرستان اردستان دارای دو آموزشگاه رانندگی پایه سه، یک آموزشگاه موتور سیکلت و یک آموزشگاه پایه  یکم است که تا کنون فقط یک آموزشگاه نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام کرده است.

انتهای پیام / کد خبر32427

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار