چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره بهزیستی اردستان:

۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به معلولان اردستان پرداخت شد

رئیس بهزیستی شهرستان اردستان گفت: امسال به ۲۴ نفر از معلولان بیش از ۱۰ میلیارد تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

به گزارش صبح اردستان، محمد علی مطلب زاده پیش از طهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت ۱۲ آذر روز حهانی معلولان اظهار داشت: روز معلولان با برنامه های مختلف و با شعار ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت و دستیابی به توسعه فراگیر عادلانه و پایدار در اردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان و تشکیل کمیته ای در این خصوص به ریاست معاون اول رئیس جمهور موارد مطرح شده به صورت جدی در حال پیگیری است.

رئیس بهزیستی اردستان گفت: شهرستان اردستان در این هفته برنامه هایی همچون ارائه خدمات رایگان به معلولان را در دستور کار قرار داده و همچنین برگزاری بررسی مشکلات معلولان با حضور مسئولان برگزار و به ۱۵ نفر از منتخبین معلولان هدایایی اهداء خواهد شد.

۱۱۳۶نفر معلول در شهرستان اردستان شناسایی شده اند

وی ابراز داشت: تعداد یک هزار و ۱۳۶ معلول در شهرستان اردستان شناسایی شده اند که ۴۱۶ نفر از آنها معلول جسمی حرکتی، ۳۳۰ نفر معلول ذهنی، ۹۱نفر بینایی و شنوایی  و ۱۵۷ نفر معلول اعصاب و روان هستتد.

مطلب زاده بیان داشت: سه مرکز توانبخشی در شهرستان اردستان به معلولان خدمات ارائه می کند که مراکز شهید مدرس، مرکز توانبخشی روستای کچو مثقال و خانه سالمندان سادات زواره بصورت فعال ماهیانه به ۵۱ نفر خدمات می دهند.

رئیس بهزیستی شهرستان اردستان تصریح کرد: بهزیستی اردستان به ۳۲۴ نفر از افرادی که معلولیت شدید دارند ماهانه ۶۰۰ میلیون ریال هزینه بصورت حقوق پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه این اداره امسال به بیش از ۷۰ نفر در زمینه اشتغال ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام پرداخت کرده است، افزود:  به ۲۴ نفر از معلولان اردستان بیش از ۱۰ میلیارد وام پرداخت شده است.

انتهای پیام / کد خبر32439

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار