جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیر اداره برق شهرستان اردستان:

روستای بدون برق در شهرستان اردستان وجود ندارد

مدیر اداره برق شهرستان اردستان گفت: به برکت انقلاب اسلامی روستای دارای سکنه بدون انشعاب برق در شهرستان اردستان وجود ندارد.

به گزارش صبح اردستان، قاسمعلی ناظری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: حذف قبض کاغذی و جایگزین قبض سبز از اهداف اصلی اداره برق شهرستان در این ماه‌های اخیر بوده است.

وی افزود: با مدیریت مصرف برق در تابستان ۹۸ توانسته ایم کار بسیار بزرگی را انجام دهیم.

۹۰ درصد خدمات در اداره برق اردستان غیر حضوری است

مدیر اداره برق شهرستان اردستان گفت: اداره برق شهرستان اردستان در حال حاضر ۲۹ مورد از خدمات را به شکل غیر حضوری ارائه می دهد که ۹۰ درصد خدمات را شامل می‌شود.
وی ابرازداشت: شهرستان اردستان دارای ۳۲ هزار و ۱۱۷ مشترک برق است که همه از قبض سبز استفاده می کنند و قبوض کاغذی حذف شده است.

ناظری بیان داشت: تعداد ۵۰ درصد مشترکان شهرستان اردستان روستایی هستند که ۲۲۰ روستا و مزرعه با شعاع ۸۰ کیلومتر برق رسانی شده است.

مدیر اداره برق شهرستان اردستان تاکید کرد: مقدار یک هزار و ۳۵۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط در قالب ۱۵ فیدر خدمات برق به مشترکات شهرستان اردستان را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: تعداد مشترکان برق شهرستان اردستان قبل از انقلاب بیش از سه هزار و ۵۰۰ مشترک بوده که در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار مشترک دارد.

قبل از انقلاب تنها سه روستای شهرستان اردستان دارای برق بوده است

ناظری با بیان اینکه در قبل از انقلاب تنها سه روستای شهرستان اردستان دارای برق بوده است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی روستای دارای سکنه بدون انشعاب برق در شهرستان اردستان وجود ندارد.

مدیر اداره برق شهرستان اردستان همچنین اعلام کرد: امسال تا کنون بیش از پنج میلیارد تومان جذب اعتبارات بوده که در قالب ۲۵۸ پروژه کار انجام شده است.

وی افزود: در سال ۹۸ تعداد ۳۰ انشعاب رایگان را به مددجویان کمیته و بهزیستی ارائه شده و بیش از پنج هزار کنتور مشترک عادی و دیماندی تست شده است.

ناظری تاکید کرد: تعداد ۵۶۰ کنتور فهام در شهرستان اردستان نصب شده که کنتور خوانی آن به شکل غیر حضور رویت می‌شود.

مدیر اداره برق شهرستان اردستان همچنین بیان کرد: به منظوری خاموشی ۲۰۰ انشعاب کشاورزی که با این اداره همکاری کرده اند بیش از ۲۵۰میلیون تومان تشویقی دریافت کرده اند.

انتهای پیام / کد خبر32568

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار