جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

با افرادی که در فضای مجازی مطالب غیر واقع انتشار می دهند برخورد شود

امام جمعه اردستان گفت: از فرمانداری و دادستانی می خواهیم تا با افرادی که در فضای مجازی هرچه می خواهند منتشر می کنند برخورد شود.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: دشمنان خارجی در داخل و خارج ۱۰ ماه تلاش کردند تا انتخابات در کشور برگزار نشود یا کم فروغ تر برگزار شود، اما به لطف خداوند به خوبی برگزار شد هر چند نسبت به انتخابات قبلی کمی کاهش حضور داشته ایم.

وی افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده که دشمن تبلیغ منفی می کرد همین حضور هم جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم منتخبین ملت که بیش از سه چهارم آن جدید هستند بتوانند امید مردم و رهبری را برآورده کنند و مجلس قوی، شجاع و با ایمان و کار آمد داشته باشیم.

امام جمعه اردستان گفت: از کلیه افرادی که بازار انتخابات را گرم کردند و همچنین نماینده منتخب مردم اردستان تبریک گفته و از حضوربیش از ۹۰ درصد مردم اردستان در انتخابات  تشکر می شود.

وی ابراز داشت: وضعیت پیش آمده در خصوص ویروس کرونا، تجمعات را خلوت و مردم را در هاله ای از سردرگمی قرار داده است، اما خطرات آن از آنفلوانزا بسیار کمتر است که با کمی رعایت نکات بهداشتی می توان از آن عبور کرد.

حجت الاسلام دهشیری بیان کرد: مردم خبر دقیق و درست را از رسانه های خودمان دریافت کنند و به شایعاتی که دشمن در خصوص این بیماری در فضای مجازی پخش می کنند توجه نکنند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: از فرمانداری و دادستانی می خواهیم تا با افرادی که در فضای مجازی هرچه می خواهند منتشر می کنند جلویشان گرفته شود و کمی ترمز مطالبی که قرار می دهند کشیده شود و اگر با تذکرات موضوع برطرف نشد برخورد قانونی انجام شود.

انتهای پیام / کد خبر32592

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار