جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان:

تست کرونا ویروس برای ۳ نفر در اردستان مثبت اعلام شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با مراجعه شش نفر از افراد اردستانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان سه نفر تست کرونا ویروس آنها مثبت اعلام شد.

به گزارش صبح اردستان، حسن ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با مرا جعه افرادی با علائم ویروس کرونا به بیمارستان شهید بهشتی اردستان شش نفر از آنها مورد تست های پزشکی قرار گرفتند که سه نفر آنها تست هایشان مثبت بوده است.

وی افزود: افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند تعداد دو نفر زن و یک مرد بوده که یک مرد و زن آن مربوط به شهر اردستان و یک زن هم از شهر زواره اردستان بوده که سن آنها ۶۷، ۶۸ و ۷۸ سال است که دو نفر افراد مربوط به شهر اردستان مرخص شده و یک نفر زن از شهر زواره در حال بستری بوده و خدمات را دریافت می کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: تیم های شبکه بهداشت و درمان اردستان متشکل از بهداشت محیط و کارشناسان مبارزه با بیماری ها با مراجعه به منازل افراد مبتلا به این بیماری آموزشهای لازم را به اعضای خانواده آنها آموزش می دهند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از افراد جامعه نسبت به این بیماری بی علامت هستند، ابراز داشت: بهترین کار این است که به توصیه پزشکان گوش فرا داده و مرتب دستان خود را با آب و صابون شستشو دهیم.

کمبود ماسک بزرگترین مشکل در اردستان است

ذبیحی تاکید کرد: بزرگترین مشکلی که در شهرستان اردستان در حال حاضر وجود دارد نبود ماسک است هر چند که ماسک برای افراد سالم کاربردی ندارد و برای افراد مبتلا به این بیماری هم کلیه خدمات در این بیمارستان انجام می شود و مجاز نیستیم که بیماران را به مرکز استان یا شهرهای همجوار اعزام کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: ابتلا به این بیماری مساوی با مرگ نیست و بهترین راه در امان ماندن استراحت در منزل است و به ضرورت از منزل خار شویم.

انتهای پیام / کد خبر32603

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار