پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

اصناف اردستان با مراقبت و نظارت از افزایش قیمت ها جلوگیری کند

فرماندار اردستان گفت: اصناف اردستان با مراقبت و نظارت از افزایش قیمت ها جلوگیری کنند.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی عصر سه شنبه در جلسه تعزیرات و تنظیم بازار شهرستان اردستان اظهار داشت: جلسه تنظیم بازار با هدف بررسی وضعیت بازار و بررسی موجودی اقلام ضروری مورد نیاز در پاسخ به نیاز و تقاضای مردم انجام می شود.

وی افزود: براساس  شرایط موجود امسال کمیته سفر هم نخواهیم داشت و این جلسه با موضوع جلوگیری از سفر برگزار خواهد شد که بر این اساس عنوان جلسه با سنوات قبل متفاوت است.

فرماندار اردستان گفت: متناسب با شرایط موجود باید سفرها کاهش پیدا کند و ممکن است در سطح کلان کشور این بیماری به تولید بعضی از محصولات هم خسارت وارد کند که احتمالا با  غیر فعال کردن بعضی از بازارها برخی محصولات با گرانی مواجه خواهد شد.

وی ابراز داشت: باید نظارت ها بیشتر شود تا با توجه به اینکه بعضی بازارها کم رونق می شود کسبه نسبت به افزایش قیمت ها اقدام نکنند.

تاملی بیان داشت: اصناف اشرافیت کامل بر وضعیت بازار را داشته باشد و با رصد روزانه نظارت را بیشتر کنیم و رعایت بهداشت فردی هم مد نظر باشد.

فرماندار اردستان تاکید کرد: مهمترین راهبرد هم در شرایط فعلی قطع زنجیره همه گیری بیماری کرونا است  که با خانه نشینی محقق خواهد شد و اگر از ترددها جلوگیری شد  می توانیم آن را متوقف کنیم.

موضوع بهداشتی نانوایی های اردستان  با جدیت پیگیری شود

وی تصریح کرد: یکی از نگرانی های مردم نانوایی ها هستند که به جزء موضوع کیفیت نان مسائل بهداشتی بیشتر مد نظر است که باید موضوع به جدیت پیگیری شود.

تاملی افزود: برادران در اصناف شهرستان باید بازار را مراقبت کنند تا اتفاق بدی در شهرستان شکل نگیرد و شاهد کمبود محصول یا افزایش قیمت آن نشویم.

انتهای پیام / کد خبر32606

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار